._000086
Cullera continua expandint el seu nom i prestigi com a destinació turística de primer nivell en l’àmbit nacional i internacional. En aquesta ocasió, la localitat ha participat aquest dijous en Madrid en un workshop de turisme gastronòmic, organitzat per Saborea Espanya, xarxa gastronòmica de la Cullera és membre, i la Confederació Espanyola de Agències de Viatge (CEAV).
Aquesta trobada ha comptat amb la presència de l’alcalde de Cullera, Jordi Mayor, qui ha afirmat que amb aquest tipus d’esdeveniments «podem mostrar no sols amb paraules si no amb fets que Cullera és un destí gastronòmic i turístic consolidat amb marca pròpia que està en contínua busca de l'excel·lència».
Durant la jornada, Cullera ha mostrat el seu bon fer gastronòmic de la mà del Club de Producto Artesanos del Arroz cuinant un arròs a banda i una paella de secret ibèric amb bolets de temporada.
Mayor també ha posat en valor la labor i la importància d’aquest Club «que tracta de potenciar la qualitat, la innovació culinària, l'autenticitat i la sostenibilitat en la gastronomia, promovent els productes de proximitat».
Nova temporada de promoció turística
Cullera ja està immersa en una nova temporada de promoció turística amb l'assistència a fires i esdeveniments de caràcter tant nacional com internacional.
El passat cap de setmana la localitat va estar present en la Mostra de Turisme de la Comunitat Valenciana, la fira encarregada d’obrir el calendari promocional.
Les persones que van assistir a la mostra van gaudir d’un espectacular showcooking i degustació per part del Club de Producto Artesanos del Arroz a càrrec de l'Ulisses Piga Restaurant, que va cuinar un magnífic arròs allipebrat.
El pròxim mes de novembre Cullera assistirà a dos de les fires més importants del sector, per una banda a la Worl Travel Market de Londres, i per altra, a la IBTM de Barcelona.
Ajuntament de Cullera