Del Bosque i Camacho seleccionen les pipes de Grefusa per a triomfar a Qatar
22 milions de pipes de Grefusa es consumiran durant aquest torneig
A les portes de començar la competició mundial de futbol de Qatar, i encara sense la llista definitiva de jugadors per a formar part de la Roja, els exseleccionadors nacionals Vicente del Bosque i José Antonio Camacho s'uneixen per primera vegada per a fer una selecció única. La llista amb els 22 milions de pipes de Grefusa que es consumiran durant aquest torneig, seleccionades una a una.En una roda de premsa exclusiva de Grefusa i moguda a través de Twitter (@grefusa), els seleccionadors han fet pública la llista de pipes convocades per a acompanyar els partits de Qatar: les pipes de Grefusa. Camacho afirma que aquesta convocatòria que compta amb grans novetats ha sigut la més complicada. “Un repte difícil, però l'hem gaudit”, ha traslladat.
Viure el campionat més important de futbol dins i fora del terreny de joc és essencial i “el nostre desig és que aquesta selecció de pipes es puga menjar en la final. Ens deixarem la corfa en això”, explica. Per part seua, Del Bosque destaca que li agradaria que aquest equip “tinguera un ordre de joc, que fora un equip unit, un equip intel·ligent; però al mateix temps i, sobretot, que tinguem un equip que en l'aspecte emocional tinguem aqueixa força per a encarar cada partit”.
La decisió dels seleccionadors de comptar amb l'estrella d'aquest torneig: El Piponazo, per a convertir-se en l'aperitiu de totes les fases de grup i, per descomptat, de la passada a la final; ha sigut ràpida. La raó és que es tracta d'una pipa gran, amb una selecció de llavors torrades amb garantia de frescor i qualitat que la converteixen en la pipa preferida dels espanyols. Una pipa fruit de l'esforç innovador de Grefusa fa ja més de 30 anys en llançar al mercat una llavor de gira-sol extragran, ideal per als pipers que aconsellen des de les graderies com millorar el rendiment dels jugadors o tirar el penal per l'esquadra; però, també, perfecta per a gaudir dels partits de la Selecció Espanyola des de casa, en el bar o en les zones per als aficionats amb pantalles.
Una campanya original de Grefusa creada per Burns
La campanya #SeleccionadoresGrefusa és una acció especial de Grefusa desenvolupada per l'agència creativa digital Burns amb motiu del pròxim torneig de futbol que es juga del 20 de novembre al 18 de desembre a Qatar. D'aquesta manera, la marca convida als espanyols a visualitzar les jugades més intenses de la competició degustant pipes per a no parar de gaudir del futbol en cap moment.
Per a la difusió d'aquesta campanya, Grefusa ha desenvolupat una estratègia en la qual es compaginen accions amb influencers i prescriptors d'opinió de futbol com Julio Maldonado ‘Maldini’ o DJ Mario, amplificació en mitjans i publicitat en ràdio, YouTube i Gol TV, entre altres. A més, es posaran en marxa accions en xarxes socials prioritzant el debat i la discussió en Twitter a través de píndoles de vídeo amb Del Bosque i Camacho seleccionant a les pipes que es consumiran durant aquesta competició. #SeleccionadoresGrefusa comptarà també amb accions de relacions públiques i difusió orgànica en mitjans.
“Dins de la nostra aventura diària per sorprendre els grefufans, decidim apostar per dos seleccionadors tan volguts com Vicente del Bosque i José Antonio Camacho per a desenvolupar aquesta col·laboració tan trencadora com ‘disfrutona’ de cara als partits de la Selecció Espanyola de Futbol a Qatar”, explica Rafa Gandia, director de Màrqueting de Grefusa.
Aquesta campanya ha sigut dissenyada amb la col·laboració de l'agència creativa digital Burns que, en paraules del seu director Creatiu Executiu, Pablo Madrid, “la nostra obsessió sempre és fer campanyes populars, que entenguen els codis de com i de què es parla en xarxes hui dia; campanyes que tinguen el potencial d'acabar en els grups de Whatsapp. Aquesta té molts ingredients per a ser una d'elles”.
Sobre Grefusa
Grefusa és una empresa familiar valenciana, fabricadora de snacks, pipes i fruita seca, amb més de 90 anys d'història. El nostre objectiu és divertir i sorprendre els nostres consumidors amb productes que estan bons, pel seu sabor i que són bons, perquè estan elaborats amb els millors ingredients. Cada any venem més de 275 milions de bosses dels nostres productes amb marques com Grefusa, amb els icònics Papa Delta o Gublins i tota la nostra varietat de pipes, incloent El Piponazo i Pipes Grefusa Tijuana entre altres; MisterCorn, la dacsa més cruixent del mercat; i Snatt’s, aperitius enfornats compatibles amb un estil de vida equilibrat. La millor qualitat i tot el sabor per a fer únics els teus moments de snacking.
Sobre Burns
Burns és una agència creativa digital independent d'abast global amb un propòsit clar: Merging human with digital. Som els pioners en l'entorn digital i una de les agències de referència dels últims anys i defensem que hui, quan l'ecosistema digital és més rellevant que mai, només les agències amb ADN digital estan de veritat preparades per a liderar les marques a nivell estratègic i de negoci. Aconseguim l'equilibri perfecte entre consultoria digital, creativitat i estratègia, portant les marques al següent nivell amb solucions innovadores que impacten de forma més rellevant. Només si el que fem transcendeix culturalment, podrem superar realment els objectius de negoci i complir els propòsits de les marques.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Grefusa, la companyia valenciana líder en elaboració de la fruita seca, snacks, pipes i enfornats llança una c...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La companyia valenciana líder en elaboració de la fruita seca, snacks, pipes i enfornats, estén així la tradic...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La companyia líder en el sector dels snacks, fruita seca i enfornats llança una campanya per a promocionar El ...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més