| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 21/12/2022

GASTRONOMIA, OCI I MÉS... » Gastronomia, oci i més a la Ribera » Snacks » Tendències

Grefusa llança en España Pom-Bear, l'snack de creïlla que triomfa a Europa

Gràcies al seu sabor que es disfruta, la seua textura lleugera i cruixent i la seua aparença d'os, aquest aperitiu pretén conquistar a les famílies espanyoles

Grefusa, empresa familiar valenciana i líder del sector dels snacks, fruita seca i enfornats, sorprén el mercat espanyol amb un nou llançament: Pom-Bear.
Aquest és un ric snack de creïlla enfornada, amb textura lleugera i cruixent, i amb silueta d'os que té l'objectiu de conquistar els moments de snacking de les famílies espanyoles. Pom-Bear ja triomfa en tota Europa i és la reina dels moments de diversió i d'oci de les famílies, sent una de les referències més reeixides de Intersnack. El llançament d'aquest nou producte a Espanya és possible gràcies a la consolidació de l'aliança estratègica amb el líder alemany de snacks, que permet a Grefusa comercialitzar les seues marques i productes a Espanya i Portugal.
“Pom-Bear és un producte que ja triomfa en altres mercats europeus, perfecte per a gaudir en família”, afirma Rafa Gandia, director de Màrqueting de Grefusa. “A més, ens permet portar a un nou nivell la nostra aliança amb Intersnack, oferint als consumidors un producte bo pel seu sabor, cruixent i sorprenent”, assegura.
La comercialització de Pom-Bear, peça clau en els plans a llarg termini de Grefusa per a desenvolupar la categoria de snacks, es realitzarà en els canals de Retail, amb presència en totes les grans superfícies de supermercats i hipermercats en un format de 80 grams. Per part seua, en el canal Impuls també es vendrà aquest aperitiu, en un format de bossa de 60 grams.

Un pas més cap al lideratge dels grans gusts
L'snack de creïlla arriba al mercat secundat per una campanya de llançament, amb accions de prova de producte, degustacions i col·laboracions amb influencers de primer nivell com Tamara Gorro (@tamara_capell), Ana Moya (@anamoyacalzado) i Riqui (@papaymas), deixant valoracions molt positives entre aquells que han tingut l'ocasió de provar-ho.
Per a assegurar el seu èxit i convertir-se en la tercera referència més rellevant de snacks de Grefusa, el llançament de Pom-Bear estarà recolzat per una campanya de publicitat en televisió, màrqueting, promocions i accions en xarxes socials que començarà al gener de 2023 i es prolongarà al llarg del primer trimestre.

Sobre Grefusa
Grefusa és una empresa familiar valenciana, fabricadora de snacks, pipes i fruita seca, amb més de 90 anys d'història. El nostre objectiu és divertir i sorprendre els nostres consumidors amb productes que estan bons, pel seu sabor i que són bons, perquè estan elaborats amb els millors ingredients. Cada any venem més de 275 milions de bosses dels nostres productes amb marques com Grefusa, amb els icònics Papa Delta o Gublins i tota la nostra varietat de pipes, incloent-hi El Piponazo i Pipes Grefusa Tijuana entre altres; MisterCorn, la dacsa més cruixent del mercat; i Snatt’s, aperitius enfornats compatibles amb un estil de vida equilibrat. La millor qualitat i tot el sabor per a fer únics els teus moments de snacking.
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars