Grefusa sorprén els amants del formatge amb els seus dos últims llançaments
Esta innovació respon a la tendència de consum que aconseguix els 401 milions de quilos a Espanya, amb un consum per càpita total de 8,92 kg a l'any.
El formatge és un dels productes estrela de l'alimentació a Espanya. Segons l'últim informe del Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació, el consum total de formatge al país aconseguix els 401 milions de quilos, dels quals 354 milions es consumixen en les llars. D'ells, el 1,3% són consumits en la llar, consolidant-se així com un producte essencial en la dieta dels espanyols.En este context, Grefusa s'adapta a la demanda formatgera dels consumidors i l'incorpora en els seus últims llançaments: Papadelta Formatge i Cacahuetazo Formatge Crunch.
La nova versió de les clàssiques Papadelta, denominada Papadelta Formatge, combina el sabor i la textura de la recepta original amb un irresistible sabor de formatge, incloent-hi els característics forats que recorden al consumidor el visual dels formatges més tradicionals. Esta mescla oferix un sabor deliciós i suau que convertix este snack en un aperitiu ideal per als fans d'este sabor.
A més, en l'aposta de Grefusa per la categoria de la fruita seca i la innovació, la companyia valenciana ha llançat Cacahuetazo Formatge Crunch. Un sabor que va ser triat per *Berto i Andreu Buenafuente després de mesos de col·laboració amb el programa ‘Ningú Sap Res’.
D'esta manera, Grefusa oferix una experiència diferenciada en el segment de la fruita seca amb el seu nou producte amb un sabor intens a formatge, dins de la seua gamma El Cacahuetazo, caracteritzada per cacauets de qualitat, màxim sabor i amb una textura extra cruixent.
Amb estes propostes, Grefusa reafirma el seu compromís amb la innovació i la qualitat, oferint productes que combinen el plaer de nous sabors amb la practicitat del format snack, cada vegada més present en el consum diari dels espanyols. Amb una creixent passió per este ingredient, els snacks formatgers de Grefusa es posicionen com una opció perfecta per als qui busquen sabor i gaudi en cada mos.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
La marca de dacsa fregida de Grefusa fa els seus primers passos en els festivals de música
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
22 milions de pipes de Grefusa es consumiran durant aquest torneig
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Suposa un pas més en la política de sostenibilitat de Grefusa, que ja ha sigut reconeguda pel seu programa de ...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més