MisterCorn aposta pel ‘#PlacerSeguro’ en el festival Arenal Sound 2023
La marca de dacsa fregida de Grefusa fa els seus primers passos en els festivals de música
La marca de dacsa fregida més cruixent del mercat fa un pas més en la seua aposta per el ‘Plaer Segur’ colant-se en el festival Arenal Sound 2023, que tindrà lloc de l'1 al 6 d'agost. I ho farà cridant l'atenció dels allí presents a través de ‘TwisterCorn’, una versió més picant del mític joc, en la qual tots aquells que participen col·locant les seues mans i els seus peus en el color que corresponga, podran rebre un pack de preservatius de manera gratuïta, a més de poder compartir fotos en RRSS en ple joc.En un context en el qual el 37%1 dels joves assegura no utilitzar protecció en les seues relacions sexuals, i en el qual les malalties de transmissió sexual han augmentat un 1.000% en l'última década2, MisterCorn continua apostant pel seu missatge de plaer segur i la necessitat de conscienciació de l'ús del preservatiu. I és que, altres estudis, revelen que el 39%3 dels adults que ha acudit a festivals ha tingut relacions sexuals; una xifra que arriba al 55%4 si ens centrem en els adults d'entre 18 i 34 anys. Per tot això, l'objectiu de MisterCorn, la dacsa amb el millor sabor, és fer que tot el que envolte al festival siga molt millor, inclòs el sexe.
“Fa molt temps que no es fan grans campanyes a favor de l'ús del preservatiu i hem detectat que el seu ús està caient entre els més joves, provocant un augment alarmant de les MTS. Davant aquesta realitat, i sota el #placerseguro, hem volgut llançar un missatge als joves que tots els plaers haurien de ser tan segurs com menjar-te una bossa de MisterCorn; i hem trobat en l'Arenal Sound un lloc ideal per a llançar la campanya” explica Rafa Gandia, director de Màrqueting de Grefusa.
Per a això, n'hi ha prou amb participar en el joc juntament amb altres 3 persones, col·locar les mans i peus en els colors que indique la ruleta i esperar que la càmera capte la foto més divertida del TwisterCorn. Els participants podran aconseguir preservatius, a més d'emportar-se la foto capturada del joc des d'una perspectiva zenital i poder compartir-la en xarxes socials amb l'etiqueta #PlacerSeguro.
Influencers & MisterCorn
Sota la premissa de transmetre missatges de conscienciació i arribar als públics més joves per a fomentar el plaer segur, però també l'autocura, la protecció i la responsabilitat individual en les relacions sexuals, aquesta campanya compta també amb el suport de influencers. Durant els dies del festival publicaran stories i reels animant als seus seguidors a participar en TwisterCorn, a més de mostrar la seua dinàmica i premis.
Una setmana abans del festival, els aficionats a la dacsa fregida més cruixent han tingut la possibilitat si es fes amb 3 abonaments dobles per a assistir amb un amic al festival. Però no sols rebran els abonaments, sinó que es portaran també un kit #PlacerSeguro MisterCorn.
Després del festival, tots aquells disfrutons que hagen participat en el TwisterCorn podran aparéixer en les xarxes socials de MisterCorn com a part dels millors moments del joc.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Clara aposta per oferir una alternativa a esta especialitat típica nadalenca
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Una alternativa innovadora para darle la vuelta a los picoteos de la mano de Snatt’s y MisterCorn, una nueva f...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Por ello se reunirán más de 4.000 personas en el XLVII Festival de gastronomía tradicional “La paella”
Hi ha 0 comentaris / Llegir més