._000386
L'Ajuntament d'Alberic ha activat un nou servei per a facilitar les gestions municipals als veïns i veïnes. Es tracta d'una APP digital que es pot descarregar en els telèfons mòbils i que permet de manera senzilla i pràctica aplicar el servei de Cita Prèvia i que en el futur immediat (en cas de bona receptivitat per part de la població) es llançarà també per a la Reserves d'Instal·lacions. En l'actualitat, a través de l'APP “Ajuntaments de València” per a Alberic es poden gestionar cites per a la gestió del padró municipal, la tramitació de la subvenció agrària europea, la cita prèvia per a la formalització del certificat digital i altres serveis municipals. En el futur es podrà ampliar a les reserves d'instal·lacions esportives i lúdiques (pistes de pàdel, piscina municipal, paellers, etc.); cita prèvia amb els responsables municipals o regidories; cita amb serveis municipals: OAC, biblioteca, sales polivalents, etc.; o qualsevol altre tipus de tràmit o servei que l'ajuntament pose a la disposició de la ciutadania. Les reserves i cites es gestionen a través d'un panell específic dins del Portal Municipal, des del qual es donen d'alta les hores i el dia dels serveis, es confirmen les reserves al ciutadà o se li fa arribar al seu dispositiu qualsevol comunicació referent a la seua reserva. Una eina potent i eficaç des de la qual gestionar totes les agendes i serveis municipals. “La nova aplicació per a mòbils permet ampliar la comunicació amb la ciutadania i facilitar les seues gestions telemàtiques, per la qual cosa també s'amplia la transparència del consistori. Els serveis informàtics de l'ajuntament han desenvolupat un treball magnífic que, més si cap, es fa necessari en l'actualitat, quan la pandèmia del Covid-19 ha intensificat la nostra formació i la nostra dependència de la tecnologia”, explica el regidor de Noves Tecnologies i Innovació, Claudio García. L'APP es pot descarregar en l'enllaç:
http://ajuntamentsdevalencia-cdn.digitalvalue.es/app/va.html
Ajuntament d'Alberic
._000436
._000740