Almussafes exigix a Iberdrola que brinde un servici de subministrament elèctric de qualitat
Els talls de llum en la població són habituals i sense avís previ o posterior als abonats
._000006
La situació s'agreuja davant de l'absència reiterada d'un anunci informatiu previ per part d'Iberdrola del cessament del subministrament elèctric, en el cas que este estiga programat, o bé de la causa que ha provocat el tall de llum, davant d'una possible avaria detectada. L'únic constatat fins a la data, el succeït entre els mesos de novembre i desembre del 2015, en el que l'empresa va advertir a diferents pobles de la Ribera que, per raons de manteniment i millora de la xarxa de distribució, produiria una sèrie de talls, perfectament tancats en el temps i difosos a través dels mitjans de comunicació.
Atés que la companyia subministradora accepta les queixes particulars que els traslladen els usuaris abonats, però no admet que l'Ajuntament d'Almussafes puga expressar la seua disconformitat en nom de tots els ciutadans, la corporació municipal ha optat per denunciar públicament la situació a través d'una moció, a més d'elevar posteriorment el descontentament a les empreses, administracions i organismes reguladors oportuns. De fet, l'acord es va a traslladar a la Mancomunitat de la Ribera Baixa del Xúquer, a la Conselleria d'Economia Sostenible de la Generalitat Valenciana, a la Conselleria de Vivenda, Obres Públiques i Vertebració del Territori, en qualitat de responsable de les Infraestructures, al Ministeri de Foment del Govern d'Espanya, a la Xarxa Elèctrica d'Espanya i a la Comissió Nacional d'Energia (CNE).
“No podem permetre que Almussafes i la Ribera del Xúquer es convertisquen en una zona de baixa qualitat en el subministrament elèctric, perquè això redundaria en la reducció del nostre potencial de creixement econòmic i, consegüentment, en la baixada de la qualitat de vida de la nostra ciutadania”, destaca l'edil. I afirma, “el nostre ajuntament farà les gestions oportunes i necessàries perquè el subministrament elèctric en el nostre municipi tinga un servici de qualitat i no es torne a repetir una altra situació semblant a què patim fins a la data”.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Durant la trobada amb l'Ajuntament, els responsables de la companyia van informar de les accions que estan due...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Ha requerit a Iberdrola para que aporte llistat amb les incidències produïdes en els últims mesos perquè les p...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Han explicat als alumnes la importància que té l'agricultura valenciana en el subministrament d'aliments de qu...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més