| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 30/06/2016

POBLACIONS » Sueca » Educació i formació

Arranca una nova edició de la Dipu et beca a Sueca

22 joves suecans participaran en el programa de beques formatives a l'Ajuntament de Sueca durant els mesos de juliol i agost


._000006
Un total de 22 joves de Sueca participaran els dos pròxims mesos en el programa de pràctiques formatives de la Dipu et beca a l'Ajuntament de Sueca. Representants del consistori han rebut este dijous els joves seleccionats i els han presentat als seus respectius tutors perquè els explicaren les tasques que hauran de desenvolupar a partir d'este divendres, 1 de juliol.
El primer Tinent d'alcalde, Salvador Campillo; la regidora titular de l'Agència de Desenvolupament Local (ADL), Isabel Jiménez; el regidor de Turisme, Xavier Masó; el regidor de Comerç, Pau Roselló; la regidora d'Hisenda, Noelia Benedito i el regidor d'Educació, Vicent Baldoví, han acollit els estudiants en esta jornada prèvia a la seua incorporació.
Els joves beneficiaris d'este programa realitzaran les seues pràctiques remunerades en les àrees de Tresoreria / Intervenció, Noves Tecnologies / Informàtica, Turisme, Recursos Humans, Contractació, Serveis Socials, Urbanisme, Serveis Municipals, Platges Adaptades i Medi Ambient. En la determinació dels estudis convocats per a cobrir les places s'han tingut en compte les necessitats dels departaments així com la titulació dels tutors que acompanyaran als estudiants en esta experiència. D'altra banda, les àrees que acolliran un major nombre de becaris seran les de Platges Adaptades i Turisme, ja que en l’època estival necessiten un major reforç de personal.
Els becaris hauran de realitzar 20 hores setmanals, aspecte que es reflectirà en el certificat final acreditatiu del nombre total d'hores realitzades, que seran de 160. I la dotació econòmica que rebran pel seu treball serà de 500 euros mensuals, dels quals, el 80% és sufragat per la Diputació de València, promotora d'esta iniciativa, i el 20% restant per l'Ajuntament de Sueca, qui també assumeix el règim de la Seguretat Social dels beneficiaris.
Tant la regidora responsable de l'ADL, Isabel Jiménez, com el primer Tinent d'alcalde, Salvador Campillo, han encoratjat els joves per afrontar amb il·lusió esta nova experiència. Jiménez ha assegurat que “esta és una oportunitat única de formació pràctica i de qualitat en un entorn pròxim”, una idea que també ha remarcat Campillo. “No oblideu que esteu a casa. Estem convençuts que l'experiència que adquirireu en estos mesos vos obrirà portes i vos acostarà a noves oportunitats laborals” ha afegit el primer Tinent d'alcalde i ha continuat “vos recomanem que aprofiteu al màxim esta experiència que de segur recordareu i vos marcarà en el vostre futur professional”.  
Ajuntament de Sueca


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.