Clica a la foto per ampliar
Balanç molt positiu a Guadassuar pel funcionament del servei de 'Línia Verda' a través de l’aplicació mòbil
El tipus d'incidències que més s'han comunicat són aquelles que fan referència a voreres i calçades, seguit de parcs i jardins, residus, neteja i trànsit i mobilitat
Gràcies a la implantació d’aquest servei, el veïnat de Guadassuar disposa d’un canal directe de comunicació amb l’Ajuntament per a informar sobre els desperfectes localitzats en el municipi. Línia verda afavoreix l’ús de les bones pràctiques mediambientals i, en conseqüència, en el desenvolupament d’un municipi sostenible. El servei Línia Verda es va implantar a Guadassuar a finals de l’any passat. Els veïns i les veïnes d'aquesta localitat han demostrat un molt bon acolliment i la prova d'això és l'ús continu que en fan.El tipus d'incidències que més s'han comunicat són aquelles que fan referència a voreres i calçades, seguit de parcs i jardins, residus, neteja i trànsit i mobilitat.
Per a poder utilitzar aquest nou servei és necessari descarregar-se en un dispositiu mòbil l'aplicació Línia Verda. Per a això, l'usuari accedeix a Google Play o App Store en funció de la tecnologia emprada en el seu telèfon intel·ligent (Android/iOS). Una vegada localitzada, es descarrega de manera gratuïta. A partir d’aquest moment, l'usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.
Per a comunicar una incidència, n'hi ha prou amb clicar sobre el botó “Nova Incidència”. Un desplegable amb les diferents tipologies d'incidències apareix en pantalla. L'usuari selecciona aquella sobre la qual vol comunicar. De manera automàtica, l'app detecta les coordenades exactes en les quals se situa el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre aquesta. Ja només queda prémer el botó d'Envieu. Una vegada enviada, el personal de l'Ajuntament rep la notificació del desperfecte comunicat. A partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per a donar solució a la incidència detectada. El ciutadà, al mateix temps, rep la notificació en el seu telèfon mòbil sempre que es produïsca un canvi en l'estat d'aquesta.
A través de Línia Verda, l'usuari també pot plantejar qualsevol consulta mediambiental. N'hi ha prou amb seleccionar l'opció de “Fes la teua consulta”. En un termini màxim de 24 hores tindrà resposta per part d'un equip d'experts en la matèria de manera completament gratuïta.
Al servei Línia Verda també es pot accedir a través del domini www.liniaverdaguadassuar.com. A més de comunicar una incidència o plantejar una consulta, l'usuari disposa d'un ampli contingut de consulta mediambiental (guia de bones pràctiques, consells, informació pròpia del municipi, etc.).
Línia Verda també ofereix els seus serveis a través de contacte telefònic en el número 902 193 768 en horari de 8:00 hores a 17:00 hores.
A través del servei Línia Verda l'usuari que el sol·licite, pot rebre comunicacions informatives que emeta el propi Ajuntament. També pot consultar els principals punts d'interés que es localitzen en el municipi i informació pròpia. L'Ajuntament de Guadassuar se sent molt satisfet dels resultats obtinguts fins hui i agraeix la important participació ciutadana que demostra la implicació i interés de la ciutadania pel seu municipi.
Ajuntament de Guadassuar
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
"La Línia Verda" és una iniciativa de l'Ajuntament de Guadassuar, patrocinada per Agroguadassuar i permet al c...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
A través de l’aplicació Línia Verda
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Amb l’objectiu d'informar l'Ajuntament de Guadassuar dels problemes i incidències que es troben al municipi
Hi ha 0 comentaris / Llegir més