Camacho proposa al Piponazo, la millor selecció de pipes, com a part de la llista de convocats per a anar a Alemanya
Grefusa, la companyia valenciana líder en elaboració de la fruita seca, snacks, pipes i enfornats llança una campanya divertida
L'Eurocopa està a punt de començar a Alemanya i hi ha alguna cosa que preocupa els aficionats espanyols: l'absència de pipes al país germànic, on el futbol és una passió compartida per milions de persones. Resulta sorprenent descobrir que les pipes, eixe acompanyant inseparable de l'afició espanyola durant els partits de futbol, brillaran per la seua absència fins i tot en els estadis alemanys.La celebració d'este torneig espera atraure a 2,5 milions d'aficionats a Berlín i, segons avançava la UEFA, Espanya és el quart país en sol·licituds d'entrades. Este interés massiu demostra la passió i el compromís dels aficionats espanyols, els qui estranyaran les seues pipes durant els partits perquè el seu consum, una gran tradició espanyola, no s'ha estés de la mateixa manera a altres països europeus. De fet, en la majoria dels estadis de futbol d'Europa Occidental, com a Alemanya, Anglaterra o França, el consum de pipes és pràcticament inexistent.
Amb l'objectiu de posar fi a esta preocupació, la companyia valenciana Grefusa, que es caracteritza per comunicacions molt notòries centrades en temes d'interés, ha fet un pas al capdavant amb la campanya #PiponazoSelección. Inspirats per la històrica campanya que va portar a Raúl González Blanco a la selecció espanyola en el seu moment, la companyia líder en l'elaboració de la fruita seca, snacks, pipes i enfornats, fa una crida a Luis de la Font, seleccionador espanyol durant la competició perquè porte amb si una mica més que tàctica i estratègia futbolística: proposa la selecció del *Piponazo.
Concretament, la campanya arranca amb la ‘filtració’ de l'àudio de l'antic entrenador de la Selecció Espanyola, José Antonio Camacho, que critica la llista de Luis De la Font el dia abans de la convocatòria, donant a entendre el seu descontentament per l'absència d'un jugador indispensable. L'endemà es va revelar el misteri i Camacho va donar a conéixer que el jugador que faltava era el Piponazo.
“Porte temps donant la llauna amb això i res. Que la llista no està completa sense ell. No pots deixar-t'ho a Espanya perquè quan les coses es posen difícils, què passarà? El millor per a l'equip és tindre a algú que aportació bona rotllo. Que el futbol d'Espanya no és el mateix sense ell, per la qual cosa hauria d'incloure'l en la llista sí o sí”, apunta Camacho en una col·laboració amb Grefusa per a esta proposta.
En este sentit, l'acció de comunicació disruptiva de Grefusa, que pretén aconseguir que les pipes siguen part essencial de competició, a més de comptar amb el suport de Camacho, altres figures emblemàtiques del món del futbol s'han unit a esta petició, com és el cas del reconegut periodista José Pedrerol, presentador del Quiosquet.
En paraules de Rafael Gandia, director de màrqueting de Grefusa, “Esta campanya porta l'essència de l'afició espanyola, i no hi ha millor manera de fer-ho que amb un dels nostres productes més emblemàtics a nivell nacional: El Piponazo. El futbol espanyol està intrínsecament unit a les pipes, tradició espanyola que passa de generació en generació. No podem deixar tirats a la nostra afició. Farem el possible perquè El Piponazo estiga a Alemanya”.
D'esta manera, #PiponazoSelección no sols busca portar les pipes a Alemanya durant este campionat, sinó també celebrar la passió, la tradició i la companyonia que envolta al futbol espanyol. Perquè per a Grefusa, el futbol va més enllà del joc en si; és una experiència completa, que es viu amb tots els sentits.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
La companyia valenciana líder en elaboració de la fruita seca, snacks, pipes i enfornats, estén així la tradic...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
22 milions de pipes de Grefusa es consumiran durant aquest torneig
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La companyia líder en el sector dels snacks, fruita seca i enfornats llança una campanya per a promocionar El ...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més