Clica a la foto per ampliar
Correus millora el seu servei a Algemesí amb un nou Citypaq
El nou servei facilita als més de vint-i-set mil habitants de la localitat la possibilitat de recollir o depositar els seus enviaments sense esperes des de l'oficina del carrer Sant Ana, 6
Algemesí té operatiu el servei de Citypaq, gràcies a la ubicació d'un dispositiu en l'oficina de la localitat situada al carrer Sant Ana, 6. Aquest nou dispositiu permet la recollida o depòsit d'enviaments per part dels ciutadans de manera segura, senzilla i àgil. El nou Citypaq consta d'un terminal amb diferents capacitats per a adaptar-se a la grandària i format del paquet i compta amb tots els requisits de seguretat.El terminal Citypaq ofereix la possibilitat de depositar i recollir els seus enviaments de manera desatesa i sense esperes en l'horari d'atenció al client de la pròpia oficina que és de dilluns a divendres de 8,30 a 14,30 hores.
El principal objectiu dels Citypaq és facilitar la vida als ciutadans, perquè poden recollir, enviar i retornar les compres de paqueteria per Internet sense haver d'estar pendents d'accedir a una finestreta ni de les dates ni hores de lliurament.
A més d'aquest Citypaq Correus posa a la disposició dels habitants d'aquest municipi altre dispositiu amb les mateixes característiques, situat en el supermercat de la Plaça del Mercat, 9.
Nous serveis per a la xarxa Citypaq
Cal assenyalar que Correus ha incrementat els serveis de Citypaq perquè qualsevol persona, a més de recollir els seus paquets, pot realitzar el depòsit dels seus enviaments de paqueteria nacional de Correus, així com devolucions (és a dir, enviaments de logística inversa) en les taquilles Citypaq sense prèvia reserva del buit i solament amb disposar del número de l'enviament.
Accedir a aquest servei és molt senzill. Tan sols cal seleccionar l'opció “depositar” en la pantalla del Citypaq triat. Posteriorment el client haurà d'escanejar l'etiqueta de l'enviament en paper o des del mòbil, o bé introduir el número de l'enviament en la pantalla de la taquilla (amb l'avantatge que no és necessari imprimir-la ni pegar-la en el paquet perquè ja s'encarrega Correus d'això quan ho recull de la taquilla). A continuació, haurà d'indicar la grandària del caseller que millor s'adapte a l'enviament. Finalment, el client depositarà el paquet en la taquilla i rebrà un justificant d'admissió en el seu email quan l'enviament haja sigut gestionat.
Així mateix, existeix la possibilitat d'anticipar la gestió del depòsit de l'enviament reservant amb antelació el caseller de la taquilla a través de citypaq.es/devoluciones o l'app. El client pot triar l'opció més convenient per a gestionar els seus enviaments.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
La inversió en la millora de tots dos enllaços ascendeix a 1,4 milions d'euros
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Els jardins de la zona central del cementeri de Cotes enguany lluiran més verds
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Junt de la reimplantació del servei de proximitat es busca implantar la màxima de “proximitat, servei, seguret...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més