| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/05/2020

POBLACIONS » Cullera » Turisme

Cullera llança 'Un verano como los de antes'

La nova campanya promocional apel·la als xicotets plaers i als records d'unes vacances a la platja per a incentivar al turisme nacional


._000735
 «Un verano como los de antes» és la nova campanya promocional impulsada per l'Ajuntament de Cullera per a atraure al turisme nacional de cara a este estiu. Els plaers de les xicotetes coses, els records d'unes vacances a la platja i les escenes quotidianes amb amistats i familiars són els eixos d'una campanya que pretén potenciar el sector turístic local.
A través de diverses accions, Visit Cullera pretén posar de rellevància la importància de tot allò que hem trobat a faltar durant estos últims mesos i que la ciutat posseeix en plenitud. Gaudir de llegir un llibre prenent el sol o construir castells d'arena a la vora del mar, traçar les amistats de la infància i veure a la gent que estimes, prendre un aperitiu a les terrasses, la calma d'un passeig pel passeig marítim, unes vacances a la platja, etc.
En esta línia, l'alcalde de la ciutat, Jordi Mayor, ha expressat que «moltes generacions d'espanyols dels 60 i els 70 van passar a Cullera les millors vacances de les seues vides».
«Un castell d'arena, uns amics que ho seran per a tota la vida, tal vegada el primer amor, un capvespre, un llibre o un concert... Estes van ser les coses que van fer d’eixe estiu a Cullera el millor estiu de les seues vides», ha afegit.
És per això que la màxima autoritat local ha animat a la ciutadania espanyola a reviure tots eixos moments. «Els teus millors records encara viuen ací. Vine! A Cullera t'espera un gran estiu... un estiu com els d'abans», apel·la Mayor.
En definitiva, una de les marques turístiques espanyoles de referència aposta per construir records i vivències rememorant les vacances de la infància, aquelles que han marcat diverses generacions i que ara, després d’esta situació inevitable que ha experimentat la societat, han cobrat especial importància.
Mayor ha reivindicat «eixes xicotetes grans coses» que fan millor la nostra existència i que «són les que volem oferir als nostres visitants». Així doncs, la campanya promocional apel·la a les coses que de veritat importen i ens fan feliços projectant la ciutat de Cullera com la destinació turística perfecta.
Així mateix, el primer edil ha assenyalat que Cullera treballa intensament per a afermar-se com a destinació segura, la qual cosa afig un atractiu més a la localitat per a convertir-se este estiu en una de les ciutats costaneres preferides pels espanyols.
Ajuntament de Cullera
 
 


._000672

._000633

._000681
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.