Clica a la foto per ampliar
Cullera llança 'Un verano como los de antes'
La nova campanya promocional apel·la als xicotets plaers i als records d'unes vacances a la platja per a incentivar al turisme nacional
«Un verano como los de antes» és la nova campanya promocional impulsada per l'Ajuntament de Cullera per a atraure al turisme nacional de cara a este estiu. Els plaers de les xicotetes coses, els records d'unes vacances a la platja i les escenes quotidianes amb amistats i familiars són els eixos d'una campanya que pretén potenciar el sector turístic local.A través de diverses accions, Visit Cullera pretén posar de rellevància la importància de tot allò que hem trobat a faltar durant estos últims mesos i que la ciutat posseeix en plenitud. Gaudir de llegir un llibre prenent el sol o construir castells d'arena a la vora del mar, traçar les amistats de la infància i veure a la gent que estimes, prendre un aperitiu a les terrasses, la calma d'un passeig pel passeig marítim, unes vacances a la platja, etc.
En esta línia, l'alcalde de la ciutat, Jordi Mayor, ha expressat que «moltes generacions d'espanyols dels 60 i els 70 van passar a Cullera les millors vacances de les seues vides».
«Un castell d'arena, uns amics que ho seran per a tota la vida, tal vegada el primer amor, un capvespre, un llibre o un concert... Estes van ser les coses que van fer d’eixe estiu a Cullera el millor estiu de les seues vides», ha afegit.
És per això que la màxima autoritat local ha animat a la ciutadania espanyola a reviure tots eixos moments. «Els teus millors records encara viuen ací. Vine! A Cullera t'espera un gran estiu... un estiu com els d'abans», apel·la Mayor.
En definitiva, una de les marques turístiques espanyoles de referència aposta per construir records i vivències rememorant les vacances de la infància, aquelles que han marcat diverses generacions i que ara, després d’esta situació inevitable que ha experimentat la societat, han cobrat especial importància.
Mayor ha reivindicat «eixes xicotetes grans coses» que fan millor la nostra existència i que «són les que volem oferir als nostres visitants». Així doncs, la campanya promocional apel·la a les coses que de veritat importen i ens fan feliços projectant la ciutat de Cullera com la destinació turística perfecta.
Així mateix, el primer edil ha assenyalat que Cullera treballa intensament per a afermar-se com a destinació segura, la qual cosa afig un atractiu més a la localitat per a convertir-se este estiu en una de les ciutats costaneres preferides pels espanyols.
Ajuntament de Cullera
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
El Área de Carreteras ha destinado una partida de 1.638.608 euros a la mejora del firme entre el PK 13,500 y 2...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La población de Cullera llega en época estival a las 200.000 personas
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Varias playas de Cullera tuvieron que prohibir el baño al aparecer una mancha de algas microscópicas
Hi ha 0 comentaris / Llegir més