| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 06/04/2013

POBLACIONS » Alginet » General

El guanyador del disseny de la MARCA Comercial Local d’Alginet recull el seu premi

En total van ser 25 els treballs presentats de diferents parts del país


El premi al millor treball presentat va ser per a Felipe Rodríguez Núñez que a través de l'eslògan elegit "Sempre obert a TU" i la imatge del disseny va voler "donar un sentit d'obertura al client en el vessant afectiu en prestar-li des del comerç una atenció propera centrada en les persones i les seues necessitats".
El guanyador, al ser de Salamanca no va poder assistir al acte de lliurament del premi per la qual cosa, ahir divendres va rebre de mans de l’alcalde d’Alginet Jesús Boluda i de la tècnic de l’ADL, Cristina Oliver el premi valorat en 750 euros per a gastar en els comerços locals del poble.
Ajuntament d'Alginet
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.