| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/08/2018

POBLACIONS » Cullera » Cultura » Economia » Música

El Medusa deixa un impacte de 25 milions d'euros a Cullera

L'Ajuntament valora positivament el festival que ha deixat la ciutat al 100 % d'ocupació


._000296
._000564
El Medusa Sunbeach Festival més multitudinari de la seua història també ha sigut el més beneficiós per a l'economia local de Cullera. L'ajuntament de la ciutat xifra en més de 25 milions d'euros l'impacte econòmic d'un esdeveniment la repercussió del qual va més enllà dels sis dies que dura l'acampada, els concerts i les preparties.
L'organització ha xifrat en més de 300.000 els assistents a la quinta edició. Així mateix, ha estimat en més de 1.500 els llocs de treball directes i indirectes generats. D'altra banda, l'ocupació turística en el municipi ha aconseguit el 100 % durant estos dies, en gran part per la massiva afluència dels coneguts popularment com a 'medussers'.
De fet, moltes d'eixes reserves s'havien efectuat des de feia mesos i l'allotjament en la capital turística de la Ribera —malgrat les 10.000 places extra habilitades en el càmping del festival– ha sigut insuficient per a cobrir tota la demanda. D'altra banda, la logística del mateix festival ha suposat un revulsiu per a moltes empreses de Cullera i els voltants.

New Gym & Padel. Sueca – Centro deportivo con más de 1.000 metros cuadrados de instalaciones. Destacan sus 2 pistas cubiertas de pádel ._000561


L'alcalde de la ciutat, Jordi Mayor, ha assenyalat que les xifres del Medusa demostren que el festival s'ha convertit en un element més que contribuïx a «impulsar la nostra economia, no solament als sectors que van lligats al turisme, sinó també a moltes altres empreses que treballen perquè este gegantesc muntatge puga ser realitat».
Tot i que l'alcalde comprén les molèsties col•laterals que genera un esdeveniment d'esta magnitud i ressalta els esforços i avanços dels últims anys per a reduir-les, sosté que el benefici per a la ciutat de la celebració del Medusa «ho compensa amb escreix».

Rendibilitat en termes d'imatge
L'«extra» que suposa el festival de música EDM més important d'Espanya es mesura també en termes d'imatge. La projecció nacional i internacional aconseguida per la marca Cullera «suposa una de les millors campanyes de difusió de la marca a la qual pot aspirar una destinació turística com la nostra». I açò, seguix la màxima autoritat local, és un intangible d'alt valor.
Que artistes de talla internacional com David Guetta o el rei del techno, Carl Cox, hagen inclòs Cullera en les seues gires mundials «aporten valor afegit a la marca, contribuïxen al reconeixement i prestigi de Cullera», conclou l'alcalde.

Ajuntament de Cullera
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.