| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 15/04/2015

POBLACIONS » Alzira » Economia » Ocupació

El paro disminuye en Alzira durante el mes de marzo en 68 personas, un 1’45 %

De 4.687 desempleados en el mes de febrero hemos pasado a 4.619 en marzo


El mes de febrero de 2014 se cerraba con un total de 4.687 parados, de los que 1.985 eran hombres y 2.702 eran mujeres.
Estas cifras han disminuido durante el mes de marzo en un 1’45 %; es decir, 68 personas han abandonado las listas del paro durante el segundo mes del año, traduciéndose estos datos en 1.951 hombres y 2.668 mujeres, siendo un total de 4.619 desempleados en Alzira.
Por edades, el grupo más perjudicado es  el comprendido entre 25 y 44 años con un total de 2.167 personas, siendo 904 hombres y 1.263 mujeres.
Por sectores, el sector ‘servicios’ es el que más ha acusado la pérdida de empleo, con un total de 2.801 personas.
Gráfico y fotografía elaborados por el Ministerio de Trabajo.   ._000280
 




Evolución del paro en Alzira durante los meses anteriores
 
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.