El Piponazo de Grefusa revoluciona un vol d'Ibèria Express amb destinació a Berlín amb la campanya ‘Piponazo Selecció’

Viernes, 14 de junio de 2024 | e6d.es
• La companyia valenciana líder en elaboració de la fruita seca, snacks, pipes i enfornats, estén així la tradició espanyola de consumir pipes durant tornejos esportius
Grefusito, un símbol de la diversió i l'entusiasme de Grefusa, s'ha embarcat en una missió especial per a assegurar que els aficionats espanyols que viatgen a Alemanya no renuncien a les seues pipes durant el torneig europeu de futbol que té lloc en este país.
Tot va començar amb la filtració d'un àudio de Camacho on va suggerir portar al Piponazo com a element excepcional per a l'èxit d'este campionat. Ara, ha sigut el torn de l'emblemàtica mascota de Grefusa, qui ha viatjat a Alemanya per a estendre el bon rotllo i la tradició espanyola de consumir pipes durant els tornejos esportius.
Esta aventura ha començat en l'aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas, on *Grefusito ha irromput en la terminal amb una sèrie d'activitats destinades als aficionats que viatgen al torneig de futbol, revolucionant així l'espera dels passatgers. Esta notòria campanya #PiponazoSelección ha aconseguit contagiar de celebració als aficionats espanyols i compartir la seua passió pel futbol, mantenint visca la tradició de consumir pipes durant els partits, fins i tot en un país on este costum no existix.
En paraules d'Alicia Lucas López, Brand Manager de la companyia valenciana, “estem emocionats de portar esta segona fase de la campanya #PiponazoSelección a Alemanya, on les pipes no es consumixen. Som conscients que no ens han convocat, però la millor selecció de pipes viatja amb els nostres aficionats perquè se senten com a casa. Grefusito no es podia quedar de mans creuades. Com disfrutón, ho dona tot! Així que ens hem pujat a un avió d'Ibèria Express perquè ens ajuden a portar El Piponazo“.
L'embarcament de Grefusito en el vol Ibèria Express ha sigut una autèntica festa i una experiència inoblidable per a tots els assistents. Els passatgers van gaudir de moments d'alegria i companyonia, amb riures i entusiasme compartit, fent que el viatge cap a Alemanya es convertira en una celebració anticipada del torneig. De fet, hi ha hagut moments icònics com el repartiment de pipes El Piponazo o el seu inspirador discurs sobre la importància de les pipes en l'afició espanyola: "Les pipes són part de la nostra cultura futbolística. Volem que els nostres aficionats se senten com a casa, fent costat a la nostra selecció amb tot l'entusiasme i sabor que ens caracteritza".
La companyia valenciana, fa costat així a la selecció espanyola i a tots els aficionats, compartint una característica única de la cultura espanyola amb la resta d'Europa que ha omplit l'atmosfera de la terminal de Barajas, el vol d'Ibèria Express i els principals llocs de Berlín d'entusiasme i patriotisme.

Primera fase de #PiponazoSelección
La campanya de Grefusa #PiponazoSelección va arrancar a principis del mes de maig amb la ‘filtració’ de l'àudio de l'antic entrenador de la Selecció Espanyola, José Antonio Camacho, criticant la llista de Luis De la Font el dia abans de la convocatòria, donant a entendre el seu descontentament per l'absència d'un jugador indispensable. L'endemà es va revelar el misteri i Camacho va donar a conéixer que el jugador que faltava era el *Piponazo.
“Porte temps donant la llauna amb això i res. Que la llista no està completa sense ell. No pots deixar-t'ho a Espanya perquè quan les coses es posen difícils, què passarà? El millor per a l'equip és tindre a algú que aportació bona rotllo. Que el futbol d'Espanya no és el mateix sense ell, per la qual cosa hauria d'incloure'l en la llista sí o sí”, va apuntar Camacho en una col·laboració amb Grefusa per a esta proposta.
A més de comptar amb el suport de Camacho, altres figures emblemàtiques del món del futbol es van unir a esta petició, com va ser el cas del reconegut periodista José Pedrerol, presentador de El Chiringuito.
Grefusa