El PSPV-PSOE de Sueca reclamarà al govern local una solució pel tancament temporal de l'OMIC

Sábado, 31 de marzo de 2018 | e6d.es
• Els veïns realitzen les seues reclamacions sense la mediació, ajuda i assessorament del departament municipal

._000246

._000486
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de Sueca es troba inactiva per una llarga baixa laboral de l'únic funcionari que l'atenia. Així, els veïns tenen dificultats per a presentar reclamacions i no poden valer-se de la mediació de consum en el municipi. El PSPV-PSOE de Sueca ha pogut saber que aquelles persones que es veuen davant la desagradable necessitat de presentar algun tipus de reclamació contra un banc, companyia telefònica, elèctrica, gran superfície comercial o un altre tipus d'establiment, es troben sense l'assessorament i ajuda que durant dècades se'ls ha prestat des de l'ajuntament suecà.
Ara, o bé remeten al ciutadà al fet que es pose en contacte telefònic amb la Direcció General de Consum de la Generalitat Valenciana; se'ls facilita les fulles del formulari de reclamació; o se'ls arreplega la reclamació si ja la porten escrita per a remetre-la a la citada direcció general.
Aquesta situació es viu des de fa quasi un any i tot indica que es perllongarà atenent al fet que la recuperació del funcionari es presumeix delicada i, per tant, lenta. I és conseqüència de la retallada de personal en aqueix departament duta a terme en aquesta legislatura. Fins aquell moment, era atès per dues persones i per només una des de la seua reestructuració. Dónes del Grup Municipal Socialista de l'Ajuntament de Sueca instarem al govern local en el pròxim Ple a que done una solució perquè els nostres veïns siguen atesos com mereixen.
 PSPV-PSOE de Sueca