Pásate por Talleres Chust en Almussafes y te revisamos 20 puntos de seguridad para tu vehículo
GRATUITAMENTE - Promoción válida hasta el 15 de diciembre – Clic aquí ._000573
Sota el títol de ‘Troba-ho tot a Almussafes’, la campanya s'articula sobre tres eixos diferents: la publicació d’una sèrie de cartells en els quals es destaquen els avantatges d'adquirir els productes i serveis en el terme municipal, la distribució pels domicilis del nucli urbà de marcapàgines en els quals s'han arreplegat textos breus per a recolzar el xicotet comerç i la producció i difusió d'un anunci de televisió elaborat per l'Ajuntament i que pot veure's en el canal de Youtube Almussafes Web TV des d'aquest mateix divendres.
En els cartells, els marcapàgines i l'anunci poden llegir-se eslògans com ‘Estem per tu’, ‘Volem ajudar-te, què necessites?’, ‘Donem vida al poble’ i ‘Creem llocs de treball’. “Volem que la ciutadania entenga la importància d'apostar per aquest tipus d'establiments i lluitar contra la fugida als grans centres comercials i la venda a través d'Internet, dos objectius molt ambiciosos però que amb aquesta iniciativa estem més prop d'aconseguir”, ressalta Calatayud.
L'inici d'aquesta campanya de promoció, que s'uneix a la resta d'iniciatives impulsades per l'Ajuntament en defensa del xicotet comerç, entre les quals es troben també “Tot al teu poble”, que en breu començarà la seua tercera edició, i les subvencions a persones emprenedores, coincideix amb l'arribada del període de vendes de Nadal i la celebració aquest cap de setmana, els dies 1 i 2 de desembre, de la XVI Fira de AECAL, un esdeveniment que reunirà a un total de 17 stands de comerços de l'associació per a oferir els seus millors productes i serveis i diverses propostes culturals i d'oci.