Els ciutadans d’Algemesí són rebuts en el despatx de l’alcaldia per primera vegada en 8 anys
La nova cap de gabinet fa que l’Ajuntament s’estalvie 42.000 euros a l’any
Els ciutadans d’Algemesí que han acudit a parlar amb l’alcaldessa de la ciutat, Marta Trenzano, han manifestat la seua alegria pel fet de que, per primera vegada en vuit anys, la màxima autoritat municipal els ha rebut en el seu despatx i els ha donat l’atenció que buscaven i mereixen.En declaracions de Trenzano: “el primer dia que vaig entrar al despatx vaig descobrir un espai més propi d’una oficina burocràtica dels anys 40. Les dues taules estaven plenes de paperassa amuntonada i desordenada. També hi havia papers amuntonats per terra i, fins i tot, material de propaganda del PP com encenedors o borses de filtre. És materialment impossible que cap ciutadà poguera ser rebut allí per l’alcalde.”
Trenzano ha assegurat que: “la sorpresa més gran va arribar els dies posteriors; no només els ciutadans tenien restringit el pas a eixe despatx, els tècnics de la casa també. Els funcionaris no passaven de la porta que separa el despatx del cap de gabinet del de l’alcaldia per a despatxar assumptes de feina amb l’alcalde. El despatx era poc menys que un búnquer per a Vicent Ramón García”.
El nou equip de govern, que aposta fermament per la transparència i el respecte als treballadors de la casa i els ciutadans, ha obert les portes i les finestres de tots els despatxos i ara els tècnics despatxen amb l’alcaldessa, en el seu despatx, totes les qüestions relacionades amb les seues competències.
El nomenament de la nova cap de gabinet de l’alcaldessa, treballadora de la casa, permetrà que l’Ajuntament estalvie 42.000 euros a l’any més les cotitzacions a la seguretat Social que és el sou que cobrava la cap de gabinet de Vicent Ramón García.
Tots aquestos diners, així com els que s’estalviaran en la resta de personal eventual i salaris de polítics, aniran destinats a les borses d’ocupació i a les partides de serveis socials
Una dada curiosa és la dedicació que tenia l’anterior secretària de l’alcaldia, qui havia acostumat els ciutadans més necessitats a resoldre’ls problemes fora dels conductes habituals i d’una manera poc ortodoxa.
En paraules de Trenzano: “ens ha sorprès moltíssim que al llarg d’aquestes primeres setmanes, persones molt necessitades, hagen vingut al despatx de l’alcaldia a demanar borses de menjar i vals d’alimentació. Per aquesta raó hem establert un horari d’atenció, per a que els ciutadans sàpiguen que els assumptes de serveis socials els han de resoldre les tècniques competents o la regidora”.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
El PP d'Algemesí indica que amb l'arribada dels rebuts, tots els ciutadans estan veient incrementat el pagamen...
Hi ha 2 comentaris / Llegir més
-
Molts dels nous rebuts cursats corresponen a garatges i altres locals als quals no correspon pagar aquesta tax...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
"Els ciutadans de 16 anys o més decidirien, almenys, el 15% de les inversions amb fons propis. Plantegem que e...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més