Els comerços de Carcaixent reparteixen més de 5.000 regals
Formen part de la campanya “Fem-ho bé. Comprem a Carcaixent” que busca posar en valor la importància d'apostar en estos moments pel comerç de proximitat
._000006
La campanya publicitària, que va arrancar el passat mes de juliol, està basada en set eslògans elaborats per els i les comerciants a partir d’unes dinàmiques realitzades durant l’estat d’alarma i que tenien com a objectiu fomentar la participació i implicació del sector en tot el procés creatiu. L’objectiu dels missatges, segons han explicat des de la Regidoria de Promoció Econòmica, és generar en la ciutadania un sentiment de col·lectivitat al voltant del comerç local i fer veure que, per a poder avançar en la difícil situació econòmica en la que ens trobem, es necessari l’esforç de totes i tots.
La regidora de Promoció Econòmica, Sara Diert, ha volgut recordar que un dels objectius d’esta campanya ha estat incentivar la compra en el comerç local per reconèixer tota la tasca realitzada durant el confinament, «els i les nostres comerciants són els han continuant eixint al carrer i ens han ajudat a seguir amb les nostres vides amb un mínim de normalitat, per això hem tenir present que comprar a Carcaixent és fer-ho bé, per nosaltres, pels nostres comerços i el nostre futur».
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Amb la Calculadora i el Visor Pressupostari es poden veure les despeses, com es reparteixen els impostos o el ...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
L'Ajuntament de Carcaixent lliurarà a les associacions locals part de la subvenció que perceben amb l'objectiu...
Hi ha 1 comentaris / Llegir més
-
"No hi ha res més bonic que veure com somriu un xiquet quan rep un regal"
Hi ha 0 comentaris / Llegir més