Clica a la foto per ampliar
EUPV de la Pobla Llarga se suma a la petició de rebaixa del preu del bitllet en rodalies
Afectant a nombrosos veïns de la localitat que prenen el tren cada dia per a anar a treballar o estudiar a Valencia o altres pobles de la comarca
Continua la indignació ciutadana entre els usuaris del tren de Rodalies. Als problemes de la freqüència de pas o de la rapidesa dels mateixos, se suma ara l'última pujada de preus que situen en 7,20 € el bitllet d'anada i tornada, tant en dies laborals com en festius, afectant per exemple a treballadors que busquen el seu lloc de treball o estudiants que s'incorporen a les universitats o que tornen a casa un cop acabades les seves activitats.A la Pobla Llarga entenen molt bé aquests efectes pels nombrosos veïns que prenen el tren per iniciar o finalitzar la seva jornada , tant veïns de la Pobla Llarga com d'altres pobles confrontants que busquen la millor connexió amb la capital i un servei públic a l'altura, per això, EUPV de la Pobla Llarga vol donar veu a aquesta indignació dels seus conciutadans "un altre abús més. Presentarem una moció en el pròxim ple perquè des de l'Ajuntament es pugui instar ADIF i RENFE a reintroduir aquests descomptes eliminats, és un problema que ens afecta a tots, ens sembla que no es pot continuar sagnant les butxaques de la gent, és massa" explica Vicent Dasí, portaveu d'EU a la Pobla Llarga, que titlla la pujada de “inacceptable, no és una bona manera de fomentar el transport públic i sembla continuar la tendència de carregar un major cost a l'esquena de les classes mitjanes que són les que fan un ús més freqüent d'aquest transport" conclou Dasí.
Així doncs, EU de la Pobla Llarga vol sumar-se a totes les plataformes i grups polítics que ja han iniciat els tràmits per traslladar els acords que es prenguin al respecte al govern de la Generalitat i els seus grups parlamentaris i posteriorment a les Corts espanyoles, i així fer més visible el problema existent.
EUPV de la Pobla Llarga
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Entrevista a Neus Garrigues, alcaldessa de la Pobla Llarga
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
“La Història de la Pobla Llarga” per Joan Català i l'exposició col•lectiva dels pintors locals anomenada "La P...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Entrevista Sonia Bellver, regidora de Festes i Polítiques per a les Persones de l'Ajuntament de La Pobla Llarg...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més