Grefusito es cola en la Mercedes-Benz Madrid Fashion Week

Viernes, 17 de febrero de 2023 | e6d.es
• Pablo Erroz, el dissenyador del vestit que va lluir Ibai en el seu especial de Nit de cap d'any, de la Reina Letizia i de celebritats com Els Javis, Lola Índigo o Alfred García, inclou dos dissenys amb la imatge de Grefusa en la seua desfilada en la passarel·la de moda madrilenya

La Mercedes-Benz Madrid Fashion Week va tindre un protagonista inesperat: Grefusito. La raó té a veure amb les peces que Pablo Erroz, el dissenyador de la Reina Letizia, del vestit que Ibai va lluir en el seu especial de Nit de cap d'any o de celebritats com Els*Javis, Lola Índigo o Alfred García, va mostrar en la seua desfilada en la passarel·la de moda madrilenya. I és que va realitzar un disseny exclusiu i sorprenent incloent la imatge de Grefusa en les seues samarretes.
La presentació d'aquestes peces en la Madrid Fashion Week acosta a la marca valenciana a un territori en el qual fins ara mai havia sigut present. Per a aconseguir-ho, Pablo Erroz ha optat en el seu disseny per un plantejament minimalista en el qual predominen els colors roig, argila i negre, al costat d'un perfilat del logo de Grefusa en color blanc.
Com a complement, un dels models ha realitzat la seua desfilada amb una bossa transparent penjada del muscle amb producte de la marca valenciana, mentre que la Front*Row ha estat ocupat per influencers de la talla de Lola Lolita (2,5M seguidors), Lucía Bellido (2,4M seguidors), Ángela Mármol (1,9M seguidors), Lídia Rauet (1,1M seguidors), Lucas Bojanich (248 mil), Andreu Martorell (113 mil seguidors) i Paola Monzani (108 mil seguidors), que lluïen la nova samarreta de Grefusa.
En paraules de Pablo Erroz, “Grefusa és una marca molt pop que apel·la a la nostàlgia de tots aquells que vam créixer en els noranta, però també és tot un referent de la generació Z. Per aquesta raó, decidim retre-li homenatge en l'aquesta edició de la passarel·la Mercedes-*Benz Madrid Fashion Week amb un disseny original i cridaner”.
Per part seua, Rafa Gandia, director de Màrqueting de Grefusa, afirma que: “La presència de la marca en la MBFW suposa per a nosaltres explorar un nou territori afí al nostre target. Agraïm a Pablo *Erroz la seua visió creativa, que ens permet sorprendre de nou els nostres seguidors anant més enllà dels territoris habituals com el gaming, futbol o entreteniment”.
Aquesta edició limitada de samarretes de Pablo Erroz estaran disponibles per a la seua comercialització a través de la pròpia web del dissenyador mallorquí.

Sobre Grefusa
Grefusa és una empresa familiar valenciana, fabricadora de snacks, pipes i fruita seca, amb més de 90 anys d'història. El nostre objectiu és divertir i sorprendre els nostres consumidors amb productes que estan bons, pel seu sabor i que són bons, perquè estan elaborats amb els millors ingredients. Cada any venem més de 275 milions de bosses dels nostres productes amb marques com Grefusa, amb els icònics Papa Delta o Gublins i tota la nostra varietat de pipes, incloent-hi El Piponazo i Pipes Grefusa Tijuana entre altres; MisterCorn, la dacsa més cruixent del mercat; i Snatt’s, aperitius enfornats compatibles amb un estil de vida equilibrat. La millor qualitat i tot el sabor per a fer únics els teus moments de snacking.
Grefusa