._000368
._000448
L’Ajuntament de Guadassuar habilitarà un nou edifici, situat en la plaça de la Generalitat, com a dependències de la Policia Local que preste servei públic als veïns i veïnes d’aquest municipi de la Ribera Alta, gràcies a l’acord subscrit entre el Consistori i la Diputació de València per valor de 140.000 euros.
La vicepresidenta de la Diputació, Maria Josep Amigó, va visitar el passat mes de novembre Guadassuar per a conèixer les actuacions realitzades a través del Pla d'Inversions Financerament Sostenibles (PIFS) de la corporació provincial i prendre consciencia de les necessitats que acredita el municipi. Entre els projectes exposats per part de les autoritats locals figuraven com a prioritàries les actuacions previstes en l’edifici de la Policia Local.
En aquest sentit, Maria Josep Amigó, ha posat èmfasi en la importància del projecte «donat que s’inverteix en actuacions necessàries, que possibiliten que el dia a dia dels veïns i veïnes resulte més confortable i contribueixen al benestar de la ciutadania en el seu conjunt», ha indicat.
La via pressupostària habilitada per la corporació provincial permetrà efectuar treballs d’adequació i condicionament en el nou immoble per poder traslladar la unitat de la Policia Local, integrada per un total de 15 efectius, a aquest edifici de nova construcció, modernitzant així l’espai físic i les comunicacions del cos de policia local. En un futur, el Consistori té previst habilitar les actuals dependències de la Policia Local, situades en la Plaça Major, com a nova oficina de recaptació, tresoreria i intervenció.
L’alcalde de Guadassuar, Salvador Montañana, ha considerat «molt positiva i necessària» aquesta ajuda atorgada per la corporació provincial, «ja que es tracta d’una iniciativa en la que es ve treballat durant molt de temps, demorada per les limitacions de l’Ajuntament, i és ara quant existeix la possibilitat real de portar-la a la pràctica gràcies a la col•laboració de la Diputació de València», ha incidit.
Montañana ha insistit en que aquestes actuacions «permetran modernitzar l’administració, a més de planificar a futur una oficina de recaptació i tresoreria municipal autònoma i allotjar el despatx del nou interventor municipal», ha destacat.
Les actuacions necessàries per a iniciar el trasllat de les dependències de la Policia Local s’estima que es puguen escometre a l’inici del proper exercici. Així, segons ha explicat l’alcalde de Guadassuar, el projecte, «ja redactat», es troba pendent d’iniciar la fase de concurs de licitació pública «com a pas previ a la seua execució. Un procés administratiu que esperem poder iniciar a principis de 2017», ha explicat.
DIVAL