Clica a la foto per ampliar
Justícia obri dos oficines PROP a Benetússer i Algemesí per a facilitar als ciutadans la sol·licitud d’ajudes de la DANA i la targeta de transport
També oferixen servicis addicionals com l’emissió de certificats de firma electrònica de la Generalitat i el registre de la Cl@ve de l’Estat
La Conselleria de Justícia i Administració Pública ha posat en servici dos noves oficines administratives PROP a Benetússer i Algemesí, amb l’objectiu de facilitar als ciutadans la presentació de sol·licituds per a les ajudes convocades a conseqüència de la riuada del 29 d’octubre.En este sentit, els funcionaris s’encarregaran principalment d’omplir les sol·licituds de les persones que acudixen presencialment a l’oficina.
L’obertura d’estes oficines administratives s’emmarca en les mesures adoptades en el Pla Recuperem, i se sumen a les situades a Massanassa i Paiporta, que es troben en funcionament amb la mateixa finalitat.
L’oficina de Benetússer està situada en l’edifici Nou Espai, avinguda Camí Nou, 36 i la d’Algemesí en el carrer Muntanya, 24, Antic Casino. L’horari d’atenció al públic és de 9.00 a 14:30 hores.
Tràmits que es poden dur a terme
En estes oficines Prop es facilita la tramitació de les ajudes a les persones físiques que hagen patit la pèrdua de béns i estris de primera necessitat a conseqüència dels danys ocasionats en la seua vivenda, l’import de la qual és de 6.000 euros per vivenda afectada.
De la mateixa manera, també es tramiten les ajudes urgents per a les persones que hagen patit la destrucció de determinats vehicles de motor i ciclomotors de la seua propietat, que van des dels 250 euros a ciclomotors, 750 euros a motocicletes, 2.000 euros a turismes, furgonetes i vehicles similars i 2.500 euros a turismes, furgonetes i vehicles similars adaptats per a persones amb mobilitat reduïda.
I també es tramitarà la targeta de transport gratuït de la Generalitat, i així s’arreplega una de les peticions dels alcaldes de les zones afectades.
A més, les noves oficines de Benetússer i Algemesí oferixen servicis addicionals com l’emissió de certificats de firma electrònica de la Generalitat i també fa el registre de la Cl@ve de l’Estat. D’esta manera, es pretén facilitar als ciutadans que puguen realitzar qualsevol tipus de tràmits per via telemàtica de forma més còmoda, sense necessitat d’anar a cap oficina de manera presencial.
Generalitat Valenciana
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
La denuncia de Més Algemesi aconseguí que l’empresa pagara 5.000 euros que devia haver ingressat en 2007
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La sol•licitud es pot presentar fins al 12 de febrer en el consistori
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
"Presentem una moció i unes bases per tal que l’alumnat de postobligatòria que estudien fora d’algemesí per no...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
