| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 28/04/2015

POBLACIONS » Sueca » Comerços » Economia » Empreses

La 4a edició de la Passarel•la de Moda Sueca aconseguix un gran èxit de participació i públic

Més de 170 models han desfilat en esta edició, en la qual han participat 21 comerços del municipi


._000246

._000296
La plaça de l'Ajuntament va aconseguir un ple absolut, dissabte passat, amb la celebració de la quarta edició de la Passarel•la Moda Sueca 2015, un esdeveniment organitzat per la Regidoria de Comerç amb l’objectiu de promocionar les compres en els establiments de la ciutat. Més de 2.500 persones van assistir per a contemplar les propostes dels 21 comerços participants i la professionalitat dels més de 170 models de Sueca, de totes les talles i edats, que van desfilar per la passarel•la.
El televisiu Ximo Rovira va presentar l’acte, que es va iniciar amb les intervencions de la responsable de l’organització, la regidora de Comerç i Turisme, Manoli Egea; el president d’Arrima’t Associació de Serveis i Comerç de Sueca, Tony Landete, entitat col•laboradora; i l’alcalde de Sueca, Salvador Campillo. “Esta iniciativa, posada en marxa en esta legislatura per la Regidoria de Comerç de la qual sóc responsable, ha aconseguit en totes les seues edicions un tremend èxit però, en esta ocasió, es pot qualificar de rotund perquè hem aconseguit superar el nombre d’assistents. Des del primer moment, el meu objectiu va ser estar al costat dels comerços de Sueca. Era una promesa electoral i l’he complida fins al final. Enguany es va decidir celebrar la Passarel•la en la plaça de l'Ajuntament perquè tots els ciutadans pogueren vindre a contemplar este gran aparador obert en el qual els comerços de Sueca han pogut mostrar tot allò que ens oferixen”, ha assenyalat la regidora de Comerç, Manoli Egea. “Des d’Arrima’t volem agrair, una vegada més, a tots els negocis participants per estar a l’altura. Està notant-se que el comerç ha agafat la idea i cada any va superant-se amb els seus models, a qui també vull agrair la seua col•laboració en els assajos, així com el dia de la Passarel•la, ja que en tot moment es van comportar com uns grans professionals. Als models, organització, treballadors i, com no podia ser de cap altra manera, al públic assistent, perquè sense tots ells no seria possible. I, personalment, agrair a l’Ajuntament i, en especial, a Manoli, per confiar en tot allò que ens proposem portar endavant i que sempre seguisca, com estic segur que així ho farà, recolzant als comerços de Sueca”, ha assenyalat el president d’Arrima’t, Tony Landete.
Enguany la passarel•la va tindre com a temàtica principal la pel•lícula Moulin Rouge. Després de la desfilada, la regidora Egea va fer entrega dels premis al millor model masculí, Francisco Busquiel; al millor model femení, Laura de León; i al millor model infantil sobre la passarel•la, Eric Gómez.
Ajuntament de Sueca
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.