La Generalitat reforça en un 43% l'atenció des del 112 durant les Falles
S'ha previst que cada torn compte amb 14 persones més de les que atenen diàriament el servei d'emergències
Durant aquests dies, s'ha previst que cada torn compte amb 14 persones més de les que atenen diàriament el servei d'emergències entre operadors i operadores, coordinació i supervisió. Amb aquest reforç, que es realitza en previsió de la gran quantitat de telefonades i incidències ateses en aquests dies festius, la sala d'atenció de telefonades passarà de tindre 40 persones com a operadors a 50, mentre que el de coordinació s'eleva de 12 a 16 persones.
En concret, els dies de major increment seran entre el diumenge 17 i el dimarts 19, amb increments del 33% i el 38% respecte als torns d'un diumenge o dilluns ordinaris.
Cal recordar que, des del telèfon 1 1 2 Comunitat Valenciana, a més d'atendre en castellà i valencià, es dóna resposta en francés, anglés i alemany durant tot l'any, la qual cosa resulta especialment necessari en dies com aquests, amb una elevada presència de turistes estrangers.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
La Generalitat recorda als ciutadans que amb nivell 3 de risc d’incendis forestals està prohibit fer qualsevol...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Els voluntariats realitzen labors d'acompanyament per a millorar l'atenció dels pacients, tant durant la seua ...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La sala d'atenció de telefonades del telèfon 112 comptarà amb un increment d'un 4 % respecte a un dia ordinari...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més