La Generalitat reforça en un 43% l'atenció des del 112 durant les Falles

Domingo, 17 de marzo de 2019 | e6d.es
• S'ha previst que cada torn compte amb 14 persones més de les que atenen diàriament el servei d'emergències
._000606

._000626
La Generalitat, a través de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències (AVSRE), ha posat en marxa el reforç en els torns d'atenció telefònica del telèfon d'emergències 1 1 2 Comunitat Valenciana, amb un 27% més de recursos per a garantir una resposta durant la festivitat de les Falles.
Durant aquests dies, s'ha previst que cada torn compte amb 14 persones més de les que atenen diàriament el servei d'emergències entre operadors i operadores, coordinació i supervisió. Amb aquest reforç, que es realitza en previsió de la gran quantitat de telefonades i incidències ateses en aquests dies festius, la sala d'atenció de telefonades passarà de tindre 40 persones com a operadors a 50, mentre que el de coordinació s'eleva de 12 a 16 persones.
En concret, els dies de major increment seran entre el diumenge 17 i el dimarts 19, amb increments del 33% i el 38% respecte als torns d'un diumenge o dilluns ordinaris.
Cal recordar que, des del telèfon 1 1 2 Comunitat Valenciana, a més d'atendre en castellà i valencià, es dóna resposta en francés, anglés i alemany durant tot l'any, la qual cosa resulta especialment necessari en dies com aquests, amb una elevada presència de turistes estrangers.
G.V. 


 ._000500