La Guàrdia Civil deté a 3 persones per robar efectes religiosos per més de 200.000 euros a Cullera
El denunciant, que era el germà d'un sacerdot propietari de la casa, va posar en coneixement dels agents que havien robat de l'habitatge diversos objectes religiosos valorats en més de 200.000 euros
L'operació va començar després de la denúncia d'un robatori en un habitatge de Cullera. El denunciant, que era el germà d'un sacerdot propietari de la casa, va posar en coneixement dels agents que havien robat de l'habitatge diversos objectes religiosos valorats en més de 200 000 euros.
Fruit de les investigacions, els agents van descobrir que diverses peces del robatori estaven a la venda en una coneguda plataforma d'Internet dedicada a la compra i venda d'objectes.
Gràcies a les perquisicions de la Guàrdia Civil de València, es va aconseguir identificar als autors del robatori. El passat dia 10 de març els agents van realitzar 2 registres domiciliaris en la localitat de Cullera trobant més de 60 peces de caràcter històric i religiós. La majoria d'objectes pertanyien al robatori denunciat i els altres, els propietaris no van justificar la seua legal procedència. Pel que, actualment, s'està investigant el seu origen.
Finalment, aquest mateix dia la Guàrdia Civil de València va procedir a la detenció de 3 homes de 19, 48 i 51 anys, de nacionalitat espanyola, per robatori amb força en les coses en el la localitat de Cullera.
Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Sueca.
-
4ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
La Guàrdia Civil venia investigant una sèrie de delictes de robatori amb força en domicilis no habitats i desp...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
S’han confiscat 350 plantes de marihuana, 20 grams de speed, un revòlver, una arma modificada simulant una esc...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
I la confiscació de 60 grams de cocaïna, 30 grams d'heroïna, unes 100 plantes de marihuana, aproximadament 6.0...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
