New Gym & Padel. Sueca – Centro deportivo con más de 1.000 metros cuadrados de instalaciones. Destacan sus 2 pistas cubiertas de pádel ._000561
El regidor d'Urbanisme i Obres, Julio Serra, així com també l'edil de Medi Ambient han assegurat que este pla permetrà a Sueca concórrer a un major nombre de convocatòries de subvencions per les quals és imprescindible aprovar un pla de mobilitat urbana. “Amb l'estudi que anem a realitzar s'extrauran dades objectives que seran concloents i ens ajudaran a decidir en pròximes actuacions per exemple a les voreres, les vies públiques o els aparcaments i també ens aportaran informació valuosa sobre les condicions de seguretat del nostre entorn, entre d'altres” ha manifestat el regidor.
Com a element primordial del Pla de Mobilitat Urbana Sostenible cal recopilar una sèrie de dades, entre les quals els coneixements i les necessitats de la ciutadania són un element clau. Durant els propers dies es duran a terme una sèrie d'enquestes als ciutadans de Sueca. L'enquesta serà domiciliària, de manera que el personal encarregat de les enquestes es personarà en els domicilis on es preguntarà pels desplaçaments que es realitzen en un dia qualsevol.
Isabel Espinós, directora operativa de l'empresa encarregada de l'estudi de revisió, ha explicat que la fase d'enquesta és molt important perquè determinarà com es mou la gent de Sueca, dins del poble, i també quan ixen fora.
Prèviament a l'arranc de les enquestes domiciliàries, l'equip notificarà a les famílies de les vivendes seleccionades per participar-hi. Espinós ha explicat que les preguntes seran breus, senzilles i concretes i ha insistit que la resposta de la ciutadania deu ser sincera per tal que els resultats ajuden al màxim a caracteritzar la mobilitat de la ciutadania. La responsable de l'equip encarregat de l'estudi ha assegurat que els enquestadors i informadors visitaran els domicilis correctament identificats i ha apuntat també que, durant les pròximes setmanes, altres equips es dedicaran al treball a peu de carrer, tot advertint que es mesurarà l'oferta i la demanda d'estacionament, motiu pel qual serà habitual trobar-se amb equips que apunten matrícules, recompten vehicles o col·loquen aforadors de trànsit.
L'Ajuntament i l'equip que conduirà l'estudi preguen paciència i col·laboració màxima a la població en el desenvolupament de l'estudi. En fases posteriors, després de la recopilació de dades i el treball de camp, en la revisió de les propostes que s'incorporaran a la nova estratègia, es convidarà a la ciutadania novament a implicar-se i participar en el procés. Per a això, es farà partícips a les associacions cíviques i ciutadanes, professionals i a totes aquelles que queden vinculades localment a la mobilitat. Així, es tindrà especialment en compte la resposta dels col·lectius en la correcció de les estratègies i en la fase d'al·legacions i propostes al document.