._000255
._000256
El nou servei de guardes de parcs i jardins d’Algemesí, integrat en el programa municipal de contractació de persones amb dificultat d’ocupació, contempla un reforçament en la comunicació d’incidències a l’àrea corresponent. La finalitat és que la reparació del mobiliari urbà o la neteja d’una determinada zona es realitze amb més agilitat i, per tant, millore l’eficiència del servei municipal. Els guardes anotaran i informaran dels desperfectes en la zona assignada com ara papereres en mal estat, arbres pendents de podar, arbustos trencats, queixes dels veïns, mala neteja per part de l’empresa contractada, senyals caigudes, contenidors plens o bruts, entre altres.
Atesa l’ordenança de convivència ciutadana i la possibilitat que aquesta ofereix per a coordinar serveis municipals, el regidor de Treball i Comunicació, Marc Vendrell, ha destacat “la necessitat d’agilitzar la solució dels problemes en la reparació de mobiliari urbà i també en la neteja dels nostres parcs i jardins a través d’una ràpida comunicació interna en l’Ajuntament”.
La funció dels nous treballadors, a més a més, consistirà en tenir cura dels espais públics recorrent-los i advertint dels mals comportaments cívics. Es controlaran també les zones verdes i l’ús que d’elles estan fent els ciutadans en horaris de màxima afluència de públic, així com en horari de major utilització de les zones d’esplai durant el cap de setmana, com ara la Xopera i el bosc de ribera.
La duració del servei, que ja s’ha posat en marxa, contempla dos períodes de dos mesos cadascun, és a dir, un total de quatre mesos. Aquest període serà avaluat posteriorment per la Regidoria de Comunicació i la Regidoria de Treball per contemplar si, efectivament, aquesta iniciativa aconsegueix millorar l’eficiència de l’Ajuntament i la satisfacció dels algemesinencs amb una institució pública més pròxima al ciutadà.
Ajuntament d'Algemesí