| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 19/02/2016

POBLACIONS » L'Alcúdia » Economia » Ocupació » Política

L’Ajuntament de l’Alcúdia llança la primera mesura d’un nou pla d’ajuda als aturats

En la línia de convocatòries anteriors, l’objectiu és permetre ingressos econòmics a les famílies més desafavorides per la crisi


._000416

._000389
El Pla d’Ajuda als aturats 2016 rebrà una dotació pressupostària de 100.000€ i inclourà un ampli ventall de mesures amb les quals es tractarà, d’una banda, de donar ocupació directa a aquelles persones que més ho necessiten, però també es fomentarà l’autoocupació, la implantació de noves empreses, la formació dels aturats i l’ajuda a les empreses i comerços que contracten persones desocupades, entre moltes altres iniciatives.
La primera proposta en posar-se en marxa d’aquest pla serà la creació de borses de treball per donar ocupació, preferentment, a persones que pertanyen a famílies on tots els membres estiguen desocupats i, especialment, a aquells i aquelles que estiguen buscant treball activament. Al llarg de l’any 2016 es signaran més de 70 contractes a les persones inscrites en les 3 borses de treball distintes que s’han creat. En tots els casos, el nous treballadors realitzaran tasques corresponents als serveis propis de l’Ajuntament, els quals es voran reforçats amb el personal contractat.
Les dos primeres borses, adreçades a peons i oficials respectivament, permetran la contractació a jornada completa durant un més d’operaris i oficials per a serveis com construcció, jardineria i electricitat. La tercera borsa, orientada a persones amb algun tipus de titulació, oferirà contractes de dos mesos, a mitja jornada, per a llocs de treball com ara tècnics d’educació infantil, arquitectes tècnics, periodistes, gestors especialitzats en dinamització esportiva i en dinamització, també, de biblioteques, etc.
Aquest Pla 2016 és el cinquè consecutiu que promou l’Ajuntament de l’Alcúdia en una aposta que ha permès donar ocupacions temporals a més de 1000 persones des de l’any 2009. L’anterior pla de l’any 2015 permeté l’establiment de 20 nous treballadors autònoms.
A falta de definir els últims detalls del pla, des de l’Ajuntament han assenyalat que moltes de les mesures incloses en exercicis anteriors, com ara el foment de Cooperatives i empreses d’economia social, les adreçades a la implantació de noves empreses mitjançant la creació de zones franques d’impostos als polígons, finançament de la venda de sol industrial o el lloguer de solars amb opció de compra seran amb tota probabilitat mantingudes en aquesta nova convocatòria. També iniciatives com la creació del banc de terres per a joves agricultors, els contractes d’aprenentatge estan sent tingudes en compte en la nova edició.
Ajuntament de l'Alcúdia



._000314


._000340
 
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.