._000049
L’Ajuntament de l’Alcúdia, encapçalat per l’alcalde Andreu Salom, ha constituït junt amb els empresaris i empresàries del polígon La Creu l’Associació de l’Àrea Industrial La Creu, un pas clau per a la recuperació i el desenvolupament d’aquesta zona industrial. La iniciativa, consolidada el passat 10 de gener, arriba després de l’impacte negatiu de la riuada del 29 d’octubre, que va afectar greument l’activitat econòmica del polígon.
En una reunió celebrada amb el regidor d’obres i serveis públics, Aurelio Amat, i l’arquitecte municipal, Xavi Gil, es van analitzar les inversions necessàries per a la zona. Entre les accions prioritàries destaquen la neteja i desinfecció per evitar plagues, la millora del clavegueram i de l’asfalt, l’augment de les càmeres de seguretat i l’elaboració d’un pla d’emergències específic per a 2025.
L’Associació Àrea Industrial La Creu, en procés de creació des de desembre, tindrà com a principal objectiu supervisar les tasques de recuperació i proposar mesures ajustades a les necessitats del teixit empresarial local. Aquesta col·laboració pública-privada simbolitza un pas endavant cap a la sostenibilitat i competitivitat del polígon.
Ajuntament de l’Alcúdia