._000499
Coincidint amb la celebració del Dia dels Enamorats, el pròxim dimecres 14 de febrer, l'Associació d'Empresaris i Comerciants d'Almussafes iniciarà demà dijous 1 de febrer una nova campanya promocional titulada ‘Enamora’t al teu comerç’. Amb ella, el col•lectiu busca impulsar les venda en els establiments situats en el terme municipal de la població. En total, han confirmat la seua participació en el projecte 50 establiments, els quals posen a la disposició del client almussafeny una àmplia varietat de productes i serveis de tots els sectors. Entre les persones que aposten pel comerç de proximitat de l'1 al 14 de febrer se sortejarà un sopar per a dues persones amb sushi i cava, patrocinat pel Soho Gin Club.
L'Associació d'Empresaris i Comerciants d'Almussafes (AECAL) inaugura demà dijous 1 de febrer una nova campanya promocional amb l'objectiu de seguir impulsant les vendes en establiments de la localitat. La celebració de Sant Valentí el pròxim dimecres 14 de febrer, festa que comporta un augment de les vendes a causa dels regals que es realitzen amb motiu del Dia dels Enamorats, ha portat a l'entitat que aglutina als comerciants de la població a unir les seues forces per a animar a la ciutadania a adquirir els seus productes i serveis dins del terme municipal.
D'aquesta forma naix ‘Enamora’t al teu comerç’, una campanya a la qual s'han adherit un total de 50 establiments dels 62 que integren aquesta agrupació i el principal al•licient de la qual és la realització d'un sorteig d'un sopar per a dues persones amb sushi i cava entre aquelles persones que realitzen les seues compres en aquests comerços de l'1 i el 14 de febrer. Per cada compra realitzada la clientela rebrà un tiquet que dipositarà amb les seues dades de contacte en les urnes instal•lades en cada tenda. El sorteig es durà a terme el mateix 14 de febrer a les 21 hores i a continuació la junta directiva es posarà en contacte amb la persona guanyadora per a informar-li que li correspon el premi.
Entre els establiments participants apareixen negocis de tots els sectors: roba i complements, drogueria i perfumeria, farmàcies i parafarmàcies, clíniques, esport, herbolaris, estètica, ferreteries, sabateries, emmarcacions, regals, fotografia, pubs, agències de viatges, disseny i impressió, informàtica, òptiques, acadèmies d'estudi, llenceria, mobiliari i decoració, assegurances, gestories, forns, llibreries i papereries, carnisseries i xarcuteries, bancs, perruqueries, floristeries i bars, restaurants i cafeteries. D'aquesta forma, “la campanya planteja un ampli ventall de possibilitats amb el qual AECAL demostra que els almussafenys poden trobar de tot sense eixir del seu municipi”, ressalten des de l'associació.
Aquesta iniciativa, l'èxit de la qual per part dels comerciants en aquesta primera edició esperen traslladar ara a la població, s'uneix a la resta d'accions impulsades durant l'any pel col•lectiu per a incentivar el consum en els establiments de la localitat. En aquest sentit, entre les activitats realitzades per AECAL per a impulsar les vendes del xicotet comerç destaquen les fires, les campanyes de fidelització i la nit de les compres, tres exemples de l'esforç realitzat pel teixit empresarial almussafeny per a visibilitzar la importància d'apostar per l'adquisició de productes i serveis en negocis de proximitat. Qualitat, atenció personalitzada y bon preu són tres de les característiques que destaquen els empresaris sobre els seus comerços, valors que ara tornen a posar en relleu coincidint amb el Dia de Sant Valentí.
Ajuntament d'Almussafes