| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 24/02/2021

POBLACIONS » General » Salut i Sanitat

L'Hospital de la Ribera recopila en un manual el maneig de les patologies més freqüents en els serveis d'urgències

El Servei d'Urgències de l'Hospital d'Alzira atén una mitjana de més de 121.000 consultes a l'any

._000472
El Servei d'Urgències de l'Hospital d'Alzira ha presentat este matí, en una sessió telemàtica, la segona edició del seu “Manual de Patologia Prevalent en Urgències”, un llibre que recull els problemes de salut més freqüents en els serveis d'Urgències.
A la presentació, que ha anat a càrrec del cap de Secció del Servei d'Urgències, de l'Hospital de la Ribera, Dr. Sergio Navarro, han assistit el Director Mèdic i la Subdirectora Mèdica del centre hospitalari, Dr. Juan Manuel Campos i Dra. Pino Benavent, respectivament, així com tot el personal facultatiu i els residents del Servei d'Urgències de l'Hospital de la Ribera.
Es tracta d'una obra de consulta pràctica i útil, organitzada en 32 capítols, en la qual es recullen, de manera detallada i actualitzada, diagnòstics, tècniques, procediments i tractaments utilitzats amb la finalitat d'abordar les patologies que formen part del dia a dia de la Medicina d'Urgències i Emergències: Insuficiència Cardíaca, Fibril·lació Auricular, Malaltia Pulmonar Obstructiva Crònica (EPOC), infeccions de tracte urinari, intoxicacions, codi ictus, urgències en el pacient pal·liatiu, o pneumònies, entre altres.

Qualitat assistencial i impuls docent
Segons ha destacat el Dr. Campos, “la consulta d'este llibre serà de gran utilitat per als professionals sanitaris i revertirà, sens dubte, en l'atenció que reben els pacients que requereixen ser atesos de manera urgent en el Departament de Salut de la Ribera”. En este sentit, cal destacar que el Servei d'Urgències de l'Hospital d'Alzira atén una mitjana de més de 121.000 consultes a l'any.
“A més de la millora assistencial que permetrà este Manual –ha continuat el Dr. Campos-, la seua elaboració suposa també un impuls del Servei d'Urgències en el pla docent i constitueix un exemple de cohesió i de treball cooperatiu dins del Servei”.
Així, en l'elaboració del Manual han participat metges del Servei d'Urgències de l'Hospital de la Ribera, tots ells amb una àmplia experiència i lideratge en este àmbit.
Tots els capítols d'este Manual segueixen una estructura lògica que fomenta l'aprenentatge basada en indicacions del diagnòstic, procediment, tècnica, material necessari, preparació del pacient, tractament i possibles complicacions. Els professionals han confeccionat i revisat acuradament tots i cadascun dels protocols, actualitzant els ja coneguts i incorporant altres nous, respectant i garantint sempre la qualitat global de totes les cures.
Ajuntament d'Almussafes

 

._000436

._000782
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.