L’obra ‘El pont de la solidaritat’ recapta 3.236 € a Carlet per a la reconstrucció del centre de Senad devastat per la DANA
L’obra ha traslladat al públic valors fonamentals com la implicació ciutadana i la solidaritat enfront d’una catàstrofe natural
Carlet ha viscut una gran mostra de solidaritat amb la representació de l’obra de teatre negre El pont de la solidaritat, una iniciativa del grup de segon curs del Grau Superior d’Integració Social de l’IES Eduardo Primo, sota la direcció de la professora Inma Bellver. L’espectacle, que es va dur a terme al Teatre Giner, ha aconseguit recaptar 3.236 €, una quantitat que es destinarà a la reconstrucció del centre de l’Associació Senad, greument afectat per la DANA.L’obra ha traslladat al públic valors fonamentals com la implicació ciutadana i la solidaritat enfront d’una catàstrofe natural. La resposta de la ciutadania ha sigut molt positiva, demostrant una vegada més el compromís de Carlet amb les causes socials i l’ajuda mútua.
Des de l’organització s’ha valorat molt positivament la participació i el suport rebut, i han destacat la importància de continuar impulsant iniciatives que reforcen la consciència col·lectiva i la cooperació.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Entre altres s’actuarà en localitats com Montserrat, Turís, Llombai i Carlet
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La diputada de Carreteres i vicepresidenta de la Diputació de València, Reme Mazzolari, visita les obres amb l...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Entrevista a Laura Sáez, alcaldessa de Carlet
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
