Pilar Moncho presenta el nou lema turístic del Patronat de Turisme de València per a 2018
Why V? Food, Living & Sun que dóna “continuïtat a la nostra filosofia de gestió centrada en l'easy living valencià"
Tal com ha destacat Moncho, “hi ha moltes coses de fer les coses però per a nosaltres el més important és viure-les i açò mateix, nosaltres, els valencians i valencianes i la nostra forma de viure, el nostre easy living, és el principal atractiu de València”.
“Why V? Food, Living & Sun”
En aquest sentit, el claim “Why V? Food, Living & Sun” inspira la filosofia “amb la qual encarem també 2018 amb noves línies d'acció i amb un pressupost de 3.749.811 euros destinat a les grans línies d'acció en el territori: ajudes públiques i programes propis centrats en la gastronomia, la cultura i la naturalesa per a la potenciació del territori valencià com a destinació turística excel•lent”. Amb aquest nou lema, el Patronat de Turisme de València acudirà a la pròxima Fira Internacional del Turisme FITUR 2018 que se celebrarà a Madrid del 17 al 21 de gener.
Transversalitat, Igualtat de Gènere i Treball Col•laboratiu
La màxima responsable de l'Àrea de Turisme de la Diputació ha remarcat l'esforç que el Patronat de Turisme de València ha realitzat en aquests dos últims anys per a establir un nou model de gestió que incorpora, a més de la nova marca València Turisme, una nova manera de treballar que genera transversalitat i col•laboració amb institucions i empreses privades, la implantació de la igualtat de gènere com a condició per a les ajudes públiques, i la professionalització de la gestió”:
Un nou model turístic, un nou mètode
Segons Moncho, al llarg d'aquests dos anys s'ha testimoniat un canvi de model turístic en el qual “els tradicionals binomis litoral/interior, estiu/hivern, han sigut superats amb els nous ítems connectivitat/ transport, experiència, i distribució/allotjament. I la conseqüència d'aquest canvi estructural és l'adopció d'una nova estratègia de treball que integra a tots els valencians i valencianes en aquesta tasca, el Mètode Valencià”.
Per a exemplificar el “Mètode” la diputada de Turisme ha recordat la singular estratègia emprada per un arquitecte valencià fa 150 anys per a aconseguir una obra a Estats Units. Aqueix arquitecte és Rafael Guastavino, que es va consagrar com l'arquitecte de Nova York i no va dubtar a calar-li foc a un edifici per a demostrar la resistència dels seus materials i la seua manera de construir inspirada en l'arquitectura del taulell, una de les més famoses construccions autòctones valencianes.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Pilar Moncho, diputada de Turisme presenta la nova imatge gràfica per a mostrar en la Fira Internacional de Tu...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Pilar Moncho: 'Les ajudes públiques del Patronat de Turisme augmenten fins a quasi els dos milions d'euros mal...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Pilar Moncho i Francesc Colomer signen l'adhesió del Patronat de Turisme de València al Codi Ètic Mundial del ...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més