Populars de Carlet denuncia el retall d’horari d’atenció al ciutadà a l’Ajuntament

Miércoles, 11 de octubre de 2017 | e6d.es
• 'S’ha eliminat l’atenció al públic de 8 a 9 del matí, així com de les 14 a 15 hores del migdia'

._000500

._000448 
Sols de 9 a 14 hores. Eixe és l’horari que ha deixat l'equip de govern de Compromís i Psoe  d’atenció al ciutadà, després de retallar-lo en 13 hores setmanals. Exactament, s’ha eliminat l’atenció al públic de 8 a 9 del matí, així com de les 14 a 15 hores del migdia. També s’ha eliminat l’atenció que es prestava als veïns les vesprades dels dilluns de 16 a 19 hores.
Este retall en el temps d’atenció al ciutadà és un atac gravíssim a la qualitat d’un servici tan bàsic i necessari per a tots els ciutadans. Des del grup Popular manifestem el nostre rebuig total a esta retallada, ja que entenem que el ciutadà ha de tindre el màxim horari d’atenció possible per a poder adaptar la seua vida laboral i familiar amb la necessitat d’anar a l’Ajuntament a realitzar qualsevol gestió o presentar uns papers.
Esta dràstica reducció en l’horari torna a posar de manifest que la Sra. Ortega no governa pensant en els interessos dels carletins, i mostra la nul•la gestió que ella i el seu equip realitzen, ja que este canvi en l’horari es veu forçat per l’entrada en vigor de la flexibilitat horària sense haver pactat i organitzat als treballadors a fi de no reduir l’horari d’atenció al ciutadà, tal com al final ha acabat succeint.
Des del Grup Popular no s’enten com en totes les localitats veïnes han anat augmentant l’horari d’atenció al ciutadà i, en canvi, a Carlet este es veu mermat d’una forma dràstica a un horari tan reduït que per a persones que treballen serà quasi impossible acudir a l’Ajuntament a realitzar les gestions que necessiten. S’ha de recordar que per a certes gestions, no es pot utilitzar l’atenció telemàtica i és necessari presentar-se físicament a l'Ajuntament, com és el cas de les gestions del padró,bonificacions i devolucions o gestió del xec escolar.
Per tot això, demanem a la Sra. Ortega que reflexione i es pose a treballar el més prompte possible per a recuperar l’horari d’atenció al ciutadà que existia, i recorde les seues promeses quan, a l’oposició demanava que el registre estiguera obert també dissabtes de matí. Per a poder cobrir les necessitats reals de l’Atenció Ciutadana podria considerar emplear a un dels tres membres del Taller d’Ocupació que estan al departament d’Alcaldia.
Partit Popular Carlet