| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 02/12/2024

POBLACIONS » Alzira » Falles » Festes » Som Foc

SOM FOC | Alzira celebra l’exaltació de les Falleres Majors 2025 amb dos actes plens d’emoció i tradició

Ana María Justo i Molina i Valeria López i Mira ja regnen en la segona potencia mundial en Falles

   
._000928
   
 

El dissabte, al Gran Teatre va, es va exaltar Ana María Justo i Molina com a Fallera Major d’Alzira 2025. L'acte va incloure la imposició de bandes a la Cort d'Honor i a les Falleres Majors de les 35 comissions falleres de la ciutat. La presentadora, Elena Cebrián i Blasco, i la mantenidora, Mónica Carrió, van aconseguir captivar el públic amb paraules que destacaven la importància del món faller i l'orgull de ser part d'aquesta tradició.
L’esdeveniment va comptar amb la presència de la corporació municipal, incloent l’alcalde Alfons Domínguez, i altres membres destacats com Enrique Montalvá, Andrés Gomis, Xavier Fernández, Mar Chordá, Luisa Castells, Rosana Peris, José Luis Palacios, Álvaro Peris i Ricardo Belda.
El diumenge, el protagonisme va recaure en Valeria López i Mira, Fallera Major Infantil d’Alzira 2025, en un acte igualment emotiu. Les seues dames d'honor, juntament amb les Falleres Majors Infantils de les 35 comissions, van rebre les bandes en una cerimònia que va capturar l’esperit festiu de la ciutat. Sara Martínez i Giménez va conduir l'acte amb gràcia, mentre Almudena Molina i Sales, com a mantenidora, va oferir un discurs ple de sentiment i valoració per les arrels culturals de les Falles.
L’acte va comptar també amb una destacada representació institucional, amb l’alcalde Alfons Domínguez al capdavant, acompanyat pel regidor de Cultura, Israel Pérez, i la regidora de Joventut, Lara Ferrer, entre altres.
Amb aquests actes, Alzira reafirma el seu compromís amb les Falles com a part fonamental del patrimoni cultural de la ciutat. Les exaltacions han servit per a posar en relleu el paper de les Falleres Majors com a representants de la festa i del sentiment col·lectiu de tots els alzirenys i alzirenyes. Les Falles, declarades Patrimoni Immaterial de la Humanitat, són un exemple viu de la cultura valenciana que continua emocionant generació rere generació.
E6D
 
 
 
 
 
 
GRÀCIES A TOTS ELS PATROCINADORS D’ESTA SECCIÓ 
 
 
            
 
            
 
            
 
             

 


  

AL LLARG DE L'ANY ESTÀ ENCESA LA TRACA INFORMATIVA EN EL SEIS DOBLE

GRÀCIES A TOTS ELS PATROCINADORS D’ESTA SECCIÓ
 
 
           
 
            
 
            
 
             

 

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.