SOM FOC…
La Falla Plaça Malva d'Alzira presenta el llibre “Tro d’Avís” i lliura el Guardó d’Or 2025 a Mónica Carrió Estebán
Que enguany porta per lema "Trencant barreres"
L’esdeveniment ha estat conduït per Carlos Galiana i Ángeles Hernández, i ha comptat amb la presència de destacades personalitats del món polític i faller. Entre els assistents s’hi trobaven l’alcalde d’Alzira, Alfons Domínguez, i el diputat de Cultura de la Diputació de València, Paco Teruel.
Les Falleres Majors d’Alzira, Ana Justo i Valeria López, també han estat presents, acompanyades pel vicepresident de la Junta Local Fallera d’Alzira, Adrià Sarrià. A més, han assistit diversos representants municipals, com la primera tinenta d’alcalde, Gemma Alós; el segon tinent d’alcalde, Enrique Montalvà; el tercer tinent d’alcalde, Andrés Gomis; el regidor de Cultura, Israel Pérez; i els regidors José Luis Palacios i Álvaro Peris.
L’acte ha posat en valor la importància de les Falles com a element cultural i identitari de la ciutat, així com la rellevància del llibre “Tro d’Avís” com a testimoni de la vida i la història de la Falla Plaça Malva.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
En el mateix acte es presentà el Tro d’Avis i es lliurà el VII Premi Malva de Poesia Satírica
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
“Per la seua trajectòria professional i humana”
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
En el mateix acte es presentà el Tro d’Avís i els esbossos dels monuments fallers
Hi ha 1 comentaris / Llegir més
