Sueca obri un termini perquè col·lectius sense ànim de lucre puguen optar a la gestió de les barres de les Festes Majors
El dimarts 22 d'agost, a les 12 del migdia, es realitzarà un sorteig públic a la Sala de Juntes de Govern
L'Ajuntament de Sueca, a través de la Regidoria de Festes, ha obert un termini perquè les associacions del municipi sense ànim de lucre que ho desitgen puguen presentar la seua sol·licitud per a gestionar les barres de les Festes Majors 2023. “Des de demà dijous 10 i fins al divendres 18 d'agost, tots dos inclosos, podran fer-ho mitjançant una instància general a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament amb el certificat digital de l'entitat. Volem que tots aquells col·lectius del municipi que ho desitgen, puguen optar a esta activitat i aconseguir així un benefici per a la seua associació, tal com estem fent en els últims anys”, ha assenyalat la regidora de Festes, Gema Navarro.El dimarts 22 d'agost, a les 12 del migdia, es realitzarà un sorteig públic a la Sala de Juntes de Govern de l'Ajuntament en el qual s'adjudicaran les barres que s'instal·laran en el Recinte Fester els dies 1, 2, 5, 7, 8 i 9 de setembre. Per a més informació, poden consultar-se les bases en la pàgina web municipal i en les xarxes socials de l'Ajuntament, on també apareixerà publicat el resultat del sorteig.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
Per a facilitar-los les mesures de prevenció i seguretat a les persones usuàries o membres d'estos col·lectius...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Cal presentar la seua sol·licitud en el Registre General d'Entrada de l'Ajuntament de Sueca fins al pròxim div...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
"Els hem volgut acostar als seus éssers estimats a través de videotelefonades en pantalles més grans, amb mill...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més