._000344
._000300
Amb motiu de la firma d’un nou conveni entre l’Estat i la Generalitat Valenciana per a la implantació d’una Xarxa d’Oficines Integrades d’Atenció al Ciutadà, l’Ajuntament de Sueca, a través de la Regidoria de Participació Ciutadana, ha sol•licitat adherir-se a esta Xarxa a fi de continuar prestant el servei conegut popularment com a “finestreta única”, molt valorat en el nostre municipi. Per mitjà d'este servei, els ciutadans poden enviar documentació a través del DIAC (Departament d’Informació i Atenció al Ciutadà) a qualsevol altra administració, ja siga municipal, autonòmica o estatal, sempre que estiguen adherides a la Xarxa.
“L’objectiu principal és que els ciutadans puguen presentar en el propi Ajuntament les sol•licituds, escrits i comunicacions que vulguen dirigir als òrgans i entitats de dret públic de l’Administració General de l’Estat, Administració de la Generalitat, qualsevol Administració de les Diputacions Provincials, als Ajuntaments i a les Entitats Locals adherides al conveni”, ha explicat el regidor de Participació Ciutadana, Xavi Masó. Les oficines integrades, segons la seua capacitat i nivell de serveis, es classifiquen en Oficines de Contacte, Informació o Gestió. En el cas de l’Ajuntament de Sueca, el model corresponent és el d’Oficina de Contacte, que presta serveis consistents en la recepció, registre i remissió de comunicacions del ciutadà.
Ajuntament de Sueca