| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 08/04/2024

POBLACIONS » General » Medi ambient i naturalesa

Turisme llança una campanya per a fer valdre l’ús eficient de l’aigua a la Comunitat Valenciana

La campanya inclou una recopilació de notícies i dades que avalen la implementació de pràctiques responsables en tot el territori

._000086
 
En este sentit, la consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha assenyalat que “la nostra intenció és visualitzar que l’aposta per un turisme sostenible i responsable és ja una realitat en les nostres destinacions” i ha subratllat que este nou contingut formarà part de la campanya general de la Comunitat Valenciana: ‘Actitud mediterrània’.
Montes ha destacat que “són molt nombrosos els exemples de bones pràctiques de l’ús d’aigua en el nostre territori, però el que avala este ús són les dades, en llocs com Benidorm, a les nostres platges o en els camps de golf”. De la mateixa manera, ha insistit que “els hotels i el sector turístic són també un molt bon exemple de com en l’àmbit privat s’apliquen mesures d’estalvi hídric i es busca conscienciar els clients perquè en facen un ús responsable”.
La creativitat de la nova campanya, per a la difusió de la qual s’invertirà un poc més de 300.000 euros, està composta per dos espots, de 30 i 70 segons, tant en valencià com en castellà, que s’emetran en televisió i en xarxes socials; així com una gràfica en format horitzontal i vertical i una sèrie de bàners adaptats a diversos formats en línia.
Els espots es podran veure en les principals cadenes nacionals d’àmbit autonòmic, amb prop de 800 projeccions que permetran vertebrar el missatge tant a escala nacional com autonòmica. Les gràfiques traslladen la necessitat d’apostar pel turisme sostenible i responsable i oferixen exemples com Benidorm, que ja s’ha convertit en estendard de bones pràctiques.
De fet, la mateixa creativitat té un QR incorporat que dirigix el lector al portal turístic de la Comunitat Valenciana,
on es podrà trobar una recopilació de dades que avalen la implementació de ferramentes i accions enfocades cap a la sostenibilitat a la Comunitat Valenciana. Esta gràfica es podrà veure en els principals diaris nacionals i autonòmics.
D’altra banda, la campanya oferirà un important desplegament en l’entorn en línia, amb més de 25 milions d’impressions en diaris nacionals i d’àmbit de la Comunitat Valenciana. Esta estratègia digital es completarà amb una àmplia difusió en xarxes socials i a través del butlletí a subscriptors del perfil turístic.
Generalitat Valenciana
 


._000410
._000900 

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.