Turisme llança una campanya per a fer valdre l’ús eficient de l’aigua a la Comunitat Valenciana
La campanya inclou una recopilació de notícies i dades que avalen la implementació de pràctiques responsables en tot el territori
Montes ha destacat que “són molt nombrosos els exemples de bones pràctiques de l’ús d’aigua en el nostre territori, però el que avala este ús són les dades, en llocs com Benidorm, a les nostres platges o en els camps de golf”. De la mateixa manera, ha insistit que “els hotels i el sector turístic són també un molt bon exemple de com en l’àmbit privat s’apliquen mesures d’estalvi hídric i es busca conscienciar els clients perquè en facen un ús responsable”.
La creativitat de la nova campanya, per a la difusió de la qual s’invertirà un poc més de 300.000 euros, està composta per dos espots, de 30 i 70 segons, tant en valencià com en castellà, que s’emetran en televisió i en xarxes socials; així com una gràfica en format horitzontal i vertical i una sèrie de bàners adaptats a diversos formats en línia.
Els espots es podran veure en les principals cadenes nacionals d’àmbit autonòmic, amb prop de 800 projeccions que permetran vertebrar el missatge tant a escala nacional com autonòmica. Les gràfiques traslladen la necessitat d’apostar pel turisme sostenible i responsable i oferixen exemples com Benidorm, que ja s’ha convertit en estendard de bones pràctiques.
De fet, la mateixa creativitat té un QR incorporat que dirigix el lector al portal turístic de la Comunitat Valenciana,
on es podrà trobar una recopilació de dades que avalen la implementació de ferramentes i accions enfocades cap a la sostenibilitat a la Comunitat Valenciana. Esta gràfica es podrà veure en els principals diaris nacionals i autonòmics.
D’altra banda, la campanya oferirà un important desplegament en l’entorn en línia, amb més de 25 milions d’impressions en diaris nacionals i d’àmbit de la Comunitat Valenciana. Esta estratègia digital es completarà amb una àmplia difusió en xarxes socials i a través del butlletí a subscriptors del perfil turístic.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
‘El destí de la teua escapada’ és el lema triat per a promocionar-se com a destinació turística per als ponts ...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Pilar Moncho i Francesc Colomer signen l'adhesió del Patronat de Turisme de València al Codi Ètic Mundial del ...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
En l'actualitat són 60 oficines, repartides en 51 municipis de la Comunitat Valenciana, les que ofereixen aque...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més