Un home de 48 anys ha resultat ferit aquesta matinada en patir una caiguda d'uns cinc metres a les proximitats de la via del tren a Carlet. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU), l'home ha patit un traumatisme cranioencefàlic i pèrdua de consciència.
El succés s'ha produït al voltant de les 04.36 hores d'aquest diumenge i fins al lloc dels fets s'ha desplaçat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Després d'estabilitzar el ferit, l'ambulància l'ha traslladat a l'Hospital de la Ribera, a Alzira.
Fonts de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) han confirmat que l'incident ha ocorregut mentre diverses persones intentaven robar cable de la catenària, un tipus de delicte que s'ha repetit en les últimes setmanes a la zona.
E6D