._000300
Cullera i els seus privilegiats paisatges naturals constituïxen un reclam per a les productores audiovisuals. Esta vegada, una coneguda marca de begudes alcohòliques dels Estats Units ha escollit la ciutat com a escenari per a la seua nova campanya publicitària.
Durant els dos últims dies, la platja del Dosser ha acollit el rodatge de l'espot central de la campanya, que es projectarà a Amèrica i serà vist per milions de persones. Açò suposa una important promoció turística d'àmbit internacional per a la ciutat i a més a cost zero per al consistori.
Els treballs de rodatge han mobilitzat a desenes de persones en la platja, que se situa en el Parc Natural de l'Albufera. La productora encarregada del treball va obtindre el permís de l'ajuntament per al desenvolupament de la gravació amb una sèrie de condicionants relacionats amb la protecció de l'entorn natural, especialment del cordó dunar, i les pertinents mesures de seguretat.
Per motius de confidencialitat, la productora no permet per ara desvelar el nom de la marca, amb forta implantació en el mercat nord-americà.
Des del consistori cullerenc es mostren «orgullosos» perquè la ciutat és l'escenari d'una producció audiovisual d'este abast. En paraules del regidor de Platges, Salva Tortajada, això «demostra una vegada més que Cullera té les millors platges i els millors paisatges i entorns de la província, la qual cosa ens convertix en un referent també per al sector audiovisual pel que fa a localitzacions».
Ajuntament de Cullera