._000735
El diputat responsable de Turisme de la Diputació de València, Jordi Mayor, ha destacat avui l'objectiu de València Turisme de “acostar-se al territori i donar a conèixer els recursos i serveis que ofereix als municipis, per a millorar la seua activitat turística en funció de la seua singularitat”, en la presentació de la primera Taula de Promoció i Empreses Turístiques Locals de la Ribera, celebrada aquest matí a Cullera.
“El Patronat de Turisme de València ha posat en marxa aquestes jornades com a forma pràctica i útil de conèixer el territori, visitant-lo, per a entrar en contacte directe amb ajuntaments, empreses i altres administracions, acostar-los els nostres serveis i explicar-los què fem perquè ens puguen acompanyar i arribar allí on els siga més útil per a millorar la seua activitat turística”, ha explicat el també l'alcalde de Cullera.
Jordi Mayor ha inaugurat la jornada al costat de la regidora de Turisme i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Cullera, Débora Marí, i el director del Patronat de Turisme de València, Evarist Caselles, en la trobada amb tècnics municipals, mancomunitats i empresaris de la Ribera Alta i la Ribera Baixa dedicats al turisme.
Objectius per a l'any vinent
L'acte s'emmarca en les set Taules de Promoció i Empreses de Serveis Turístics Locals que València Turisme celebrarà en totes les comarques fins a final d'any, amb l'objectiu de connectar aquests àmbits en la pràctica per a optimitzar la seua gestió i la seua projecció en el sector de cara al pròxim exercici, per la qual cosa la jornada celebrada en la Ribera “serà la primera d'unes altres que farem a la comarca per a millorar cada any els resultats en el sector, en benefici del territori”, ha apuntat el diputat.
El director de València Turisme, per part seua, ha manifestat als assistents que “volem que després d'aquestes sessions entreu en contacte amb els receptius que puguen posar en el mercat les accions turístiques que esteu preparant i realitzant, a més de fer de baula per a connectar-vos amb altres administracions”.
“La nostra missió és que els productes turístics existents arriben al mercat, detectant el que tenim i veient com consolidar-lo en el territori, a més de posar-lo davant els principals turoperadores o receptius del sector per a arribar als mercats que interessa”, ha insistit.
DIVAL
._000672
._000631
._000642