Grefusa aposta per la innovació per a créixer en la categoria dels fruits secs
El president de la Generalitat Valenciana Ximo Puig ha visitat la nova fàbrica que compta amb una extensió de més de 9.500 metres quadrats i línies de producció innovadores
Grefusa, companyia líder en el sector dels snacks, fruits secs i enfornats, fa un pas més en la seua estratègia de producció amb l'objectiu de convertir-se en un referent en la categoria de fruita seca. Per a això, ha posat en marxa una nova fàbrica a Alzira destinada a l'elaboració de fruita seca, després que en 2018 adquirira *Frutorra, líder en aquest segment a Portugal, i realitzarà una aliança amb el gegant alemany *Intersnack, número u en fruita seca a nivell europeu.
Cinc anys més tard i, després de consolidar el seu lideratge en la categoria de pipes i en dacsa, Grefusa inverteix més de 13 milions d'euros en aquesta planta per a endinsar-se en nous territoris i categories i innovar en fruita seca.
La nova fàbrica, construïda en un espai annex a la coneguda planta industrial de Grefusa a Alzira, compta amb una extensió de més de 9.500 metres quadrats i línies de producció innovadores que permeten la fritada, torrat, barrejat o clusteritzat dels ingredients per a oferir un producte innovador i sorprenent als consumidors. Així mateix, disposa dels més alts estàndards de seguretat alimentària, garantint així la separació d'al·lergògens i evitant la contaminació creuada.
El president de la Generalitat, Ximo Puig; el conseller d'Hisenda i Model Econòmic, Arcadi España; i el conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafael Climent, al costat d'altres personalitats de l'àmbit polític i empresarial com l'alcalde d'Alzira, Diego Gómez; el president de la Diputació de València, Antoni Francesc Gaspar; o alts càrrecs entitats autonòmiques com IVACE o FEDACOVA; han realitzat una visita per les noves instal·lacions.
En paraules d'Agustín Gregori, CEO de Grefusa, “la innovació que hem aplicat en aquest centre suposa un pas més en la nostra estratègia productiva. Ens permet avançar fermament per a convertir-nos en un actor rellevant en la categoria de fruits secs i endinsar-nos en nous territoris; però també, ens ajudarà en la nostra política de deixar empremta positiva en el nostre entorn”.
Per part seua, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha al·ludit als beneficis que té per a la Comunitat Valenciana i, en concret, per a Alzira, que aquesta planta productora vaja a posicionar-se com un referent del sector. Segons el president: “Grefusa és una companyia compromesa amb el desenvolupament econòmic de la comarca de la Ribera Alta i d'Alzira en particular, però, sobretot amb la innovació i la millora dels perfils nutricionals. És un orgull per a mi albergar és aquesta terra una nova fàbrica de fruits secs que, sens dubte és una aposta per la innovació i per la nostra regió. Aquest és un sector estratègic i, gràcies a centres com aquest, la indústria agroalimentària genera en la Comunitat Valenciana el 12,2% de l'ocupació i el 9,6% del VAB de l'economia valenciana”.
Una fàbrica compromesa amb el seu entorn
La nova planta industrial està dissenyada amb els més alts estàndards d'eficiència i sostenibilitat en estar construïda sota els criteris de les normatives AIB i IFS de seguretat alimentària. A més, ha sigut construïda per a ser energèticament eficient, amb una reducció del consum d'energia en un 20% durant 2023 i disminuirà el consum d'aigua i desaprofitament alimentari.
“En Grefusa deixem empremta positiva en tot el que fem, pensant en la nostra comunitat. Lliguem el nostre creixement a Alzira, ciutat que ens ha vist passar de torrar cacauets en un forn de pa a posseir dos de les fàbriques europees més capdavanteres a nivell tecnològic”, ha explicat Agustín Gregori.
“Som líders en la producció de snacks i aquesta nova fàbrica ens permetrà continuar creixent dins del segment dels fruits secs amb productes innovadors que sorprenen i fan gaudir als nostres consumidors”, ha manifestat.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
La marca de dacsa fregida de Grefusa fa els seus primers passos en els festivals de música
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Clara aposta per oferir una alternativa a esta especialitat típica nadalenca
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La seu del Centre de Turisme (CdT) de València ha acollit la presentació del concurs Arròs de Sueca 2.0
Hi ha 0 comentaris / Llegir més