| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 17/04/2018

ALTRES TEMES » HUMANISME » 5 minuts per a la cooperació » Cooperació » RNE » Xiquets

5 minutos para la cooperación | Una escuela en Kalassa

En un viaje humanitario, hace siete años, voluntarios de toda España conocieron la zona y emprendieron el proyecto



Un grupo de voluntarios de distintos rincones de España, ha logrado poner en marcha una escuela en un pequeño poblado maliense, Kalassa. En un viaje de voluntariado, hace siete años, conocieron la zona y emprendieron el proyecto. Consiguieron fondos para su construcción y han logrado lo más complicado, que la escuela se mantenga en el tiempo. En la actualidad, el centro se autogestiona y el número de alumnos va en aumento.





'5 minutos para la cooperación '  es un programa dirigido y presentado
por Irene Díaz y Santiago Barnuevo




El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.