| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 22/10/2014

ALTRES TEMES » HUMANISME » Ajuda humanitària » Ètnies » Pobresa

Gastar recursos en lo que más necesitan, permite que bebés y madres estén saludables en Zambia

Planes para conseguir objetivos de desarrollo del milenio, en particular los relacionados con la salud y la nutrición materna e infantil


Un programa innovador, que autoriza a los centros de salud a gastar recursos en lo que más necesitan, permite que los bebés y las madres estén saludables en Zambia.
El Fondo Fiduciario para Innovación en materia de Resultados en el Sector de la Salud del Banco Mundial (HRITF, por sus siglas en inglés), que es respaldado por los Gobiernos de Noruega y el Reino Unido, ha apoyado estrategias de financiamiento basado en resultados (RBF, por sus siglas en inglés) desde 2007. Esto con el fin de ayudar a los países en desarrollo a acelerar los avances hacia los objetivos de desarrollo del milenio, en particular los relacionados con la salud y la nutrición materna e infantil.





 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.