| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 17/06/2015

ALTRES TEMES » AMICS DE LARRA » Fotografia

La foto que marcó a Guillem Valle

Fue la imagen de un joven ruandés con la cara marcada a machetazos


Guillem Valle es fotoperiodista y cofundador de Me-Mo Magazine. Ha estado en conflictos bélicos como el de Syria y Lybia, además de ser corresponsal en Asia de medios como The New York Times , The Guardian o The Wall Street Journal, entre otros.
Ante la pregunta de cuál es la imagen que más le ha marcado, Guillem elige la fotografía más conocida de uno de los grandes nombres del fotoperiodismo: James Nachtwey. En la imagen de este fotógrafo de guerra estadounidense, que fue tomada en el conflicto de Ruanda de 1994, puede verse a un joven hutu con la cara marcada a machetazos por negarse a participar en el genocidio de Ruanda; una guerra civil que costó más de 800.000 vidas.


._000379




 


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.