| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 27/07/2015

ALTRES TEMES » AMICS DE LARRA » Fotografia

La foto que marcó a Oriol Alamany

Fue la imagen de la lechuza llegando al campanario, del fotógrafo Stephen Dalton


Oriol Alamany es un fotógrafo barcelonés destacado por sus imágenes de viajes y naturaleza. Cursó estudios de Biología en la Universitat de Barcelona y en 1980 se licenció en Diseño Gráfico por la Escola Elisava. Durante un tiempo combinó el trabajo de diseñador gráfico e ilustrador con el de fotógrafo y técnico en Biología, realizando estudios y censos sobre fauna pirenaica, para terminar dedicándose exclusivamente a la fotografía.
La imagen a la que hace referencia Alamany la realizó el inglés Stephen Dalton en 1980. En ella se ve como una lechuza llega a su nido, situado en un campanario, con una presa en el pico. Dalton, que también es fotógrafo de naturaleza, fue uno de los precursores en su momento de la fotografía a alta velocidad, en la que el motivo de la instantánea aparece congelado en la instantánea.



El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.